دادستان کرج گفت: شعبه ویژه رسیدگی به انشعاب‌های غیرمجاز آب در کرج دایر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آنلاین البرز  و  به نقل از روابط عمومی آبفای استان البرز، رضا شاکرمی از راه‌اندازی شعبه قضایی ویژه‌ای برای رسیدگی به انشعاب‌های غیرمجاز آب در کرج خبر داد.
وی گفت: برای کاهش مشکلات مربوط به انشعاب‌های غیرمجاز آب که گریبان‌گیر دستگاه اجرایی و خدماتی آبفا است، به دنبال راهکارهای قانونی هستیم و امیدواریم با طرح آن در شورای تامین به راه‌حل‌های مناسب برسیم؛ ضمن اینکه نصب انشعاب آب حجمی یا انشعاب موقت می‌تواند از راهکارهای پیشنهادی باشد.
این مسئول تأکید کرد: در همین زمینه در نظر داریم به زودی شعبه ویژه رسیدگی به انشعاب‌های غیرمجاز را دایر کنیم.
شاکرمی تعیین تکلیف سریع‌تر پرونده‌های مربوط به آبفا را که دچار اطاله دادرسی شده‌اند، برای حل مشکلات آبرسانی ضروری دانست و با ابراز امیدواری نسبت به مختومه شدن این گونه پرونده‌ها تصریح کرد: مجموعه قضایی استان و سایر ارگان‌ها هم باید برای اجرای طرح‌های آبرسانی و تامین و توزیع بهینه آب شرب شهروندان تلاش کنند، زیرا موضوع آب اکنون به مسئله‌ای حیاتی برای استان و کل کشور تبدیل شده است و با وضعیتی خاص در این زمینه روبرو هستیم.
وی خاطرنشان کرد: برای تسریع در اجرای این کار یک نماینده و قاضی ویژه تعیین خواهیم کرد تا هرچه سریع‌تر احکام قطعی در این خصوص صادر شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =