تسنیم نوشت: سردار دهقان گفت:‌ سمت و سوی تحقیقات، فناوری و نوآوری دفاعی ضمن مقابله و بی‌اثر کردن تهدیدات دشمن باید نیازهای آینده نیروهای مسلح را نیز پاسخ‌گو باشد.

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پنجمین جشنواره تحقیقات، فناوری و نوآوری وزارت دفاع، با اشاره به اهمیت تحقیقات، فناوری و نوآوری در حوزه دفاعی، گفت: تشخیص نیاز و پاسخ به هنگام، راهبرد اصلی وزارت دفاع در تقویت بنیه دفاعی کشور و تجهیز نیروهای مسلح است و سمت و سوی تحقیقات، فناوری و نوآوری دفاعی ضمن مقابله و بی‌اثر کردن تهدیدات دشمن باید نیازهای آینده نیروهای مسلح را نیز پاسخ‌گو باشد.

سردار دهقان ایجاد تحول و بالندگی در مجموعه‌های تحقیقاتی، صنعتی و فناورانه را از اهداف برگزاری این جشنواره ذکر کرد و افزود: این جشنواره باید سطح پیشرفت و تعالی را به صورت کاملا شفاف مشخص کند.

وزیر دفاع تاکید کرد: باید ظرفیت‌های موجود را به سوی اولویت‌های اصلی و برتری‌ساز سوق دهیم و روند انجام پژوهش‌ها باید عملیات‌ساز، منجر به تولید دانش و صعود به یک پله بالاتر باشد.

وی گفت: راهی که مجموعه‌های صنعتی وزارت دفاع تاکنون پیموده‌اند، موجب مباهات و افتخار و نقش تعیین‌کننده‌ای در بازدارندگی موثر ایفا کرده است.

سردار دهقان با تجلیل و قدردانی از برگزیدگان و همه کسانی که به صورت فعال در این جشنواره مشارکت کردند، تصریح کرد: فاستبقوا الخیرات که از دستورات موکد الهی است پایه و اساس این جشنواره محسوب می‌شود که باید نتیجه آن اقتدار دفاعی و افزایش ضریب امنیت ملی باشد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =