ترافیک این روزهای تهران بیش از گذشته گره خورده است. چون علاوه بر بارشهای اخیر، طراحی اشتباه خیابانها و معابر شهر نیز مزید علت شده تا وقت و عمر شهروندان در راه بندان تلف شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین روزی نیست که شکایتی از سوی شهروندان درباره مشکلات طراحی در معابر و خیابانهای پایتخت که به گفته مردم باعث گره در تردد می شود، به سرویس مشکلات مردم نرسد.
برخی از این گروه ها مربوط به طراحی اشتباه معابر در مناطق مختلف شهرداری است که امروز یکی از شهرداریهای شرق تهران اعلام کرده دنبال رفع گره های ترافیکی در این بخش از پایتخت است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه8، از رفع گره های ترافیکی در شرق تهران به خبرنگار ما گزارش دادو گفت: با برنامه ریزی و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه، نقاط حادثه خیز و گره های ترافیکی در سطح محدوده شناسایی و در کمترین زمان رفع می شود.
به گفته منصور هنرور در حوزه ترافیک و حمل و نقل با توجه به وضعیت جغرافیای منطقه و ترددهایی که از این نقطه به سایر نقاط شهر صورت می گیرد؛ توانسته ایم با گره گشایی موانع ترافیکی شرایط مطلوبی را ایجاد کنیم.
هنرور درباره اقدامات شهرداری در این خصوص توضیح داده: در همین راستا تلاش داریم، با شناسایی نقاط تجمع مسافران، بازدید دوره ای طرح پارکبان و خط کشی محوری در معابر، کیفیت سفرهای درون شهری را ارتقاء بخشیم. همچنین نرده گذاری در اطراف میادین و تقاطع ها و رفیوژ معابر، نصب سرپناه، برگزاری کلاس های آموزشی ترافیک و پیش بینی های مسیرهای جایگزین از دیگر برنامه های معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 8 است.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    3 1
    خصوصا اتوبان باقری با تشکر
  • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    1 0
    ساخت بزرگراه باعث میشه ارتباط خیابانها و کوچه ها قطع بسه و ترافیکهای محلی به اجبار وارد بزرگراه بشه. برای رفع این مشکل باید تدبیری اندیشید.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    6 0
    به این میگی رفع معضل ترافیک؟؟؟همچین گفتی فکر کردم 100 تا تقاطع غیرهم سطح میخواد بزنه
  • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 0
    لابد بازم درختان رو قطع می کنند یا تو اتوبان بی آر تی راه میندازن کلا طرح هایی که می دهند کاملا غیراستاندارد است.