روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که ارتقای نمرات مربوط به سال سوم متوسطه می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در بیان مشکل خود نوشته است:"طرح ارتقای نمرات دروس نهایی و تریم معدل از چه زمانی اجرا می شود؟"
در همین زمینه روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش پاسخ داد: مصوبه عالی نظام آموزش و پرورش مبنی بر ترمیم یا ارتقای سوابق تحصیلی صرفا مربوط به ارتقای نمرات دروس داری امتحانات نهایی پایه سوم متوسطه است و ترمیم معدل را شامل نمی شود.تاریخ اجرای این مصوبه هنوز مشخص نشده است.


45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهنگی A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 4
    این طرح نوعی ایجاد رانت برای برخی دانش آموزان و تولید ثروت برای کاسبان آموزش وپرورش است.لطفا این طرح را هیچ گاه اجرا نفرمایید.
  • پشت کنکوری A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    نظراتان محترم ولی وقتی کسی با بی عدااتی و تقلب نمره بالا میگیرد آن چه؟ من به شخصه در حوزه ی امتحانی کسانی را دیدم که به را حتی تقلب ویا سوالات را خریده بودند. در ضمن بعضی ها در زمان امتحان غیبت داشتند ولی غیبتشان روی عمد نبود . به نظر من این فرصتی مناسب برای کسانی است در حقشان ظلم شده ویا در زمانی که به فرض دیپلم سال 88 را داشتند آنها که در آن زمان از تاثیر قطعی سوابق تحصیلی خبر نداشتند. به نظر این مصوبه فرصتی مناسب است ولی باید درستی توسط وزارت آموزش و مدرسه ها و حوزه ها انجام شود تا بی عدالتی برای کسی نشود. تشکر