داور سرشناس کشورمان که این روزها با فشارعجیب افکار عمومی کمتر در لیگ برتر قضاوت می کند ، به افتخاری بزرگ دست پیدا یافت ؛ قضاوت در فینال جام باشگاه های جهان.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علیرضا فغانی که پس از بازی تراکتورسازی و نفت فصل قبل ، برای سال جدید ، لیگ را با 4 جلسه محرومیت آغاز کرد و یک اشتباه در بازی پرسپولیس هم 4 بازی دیگر او را از سوت زدن در لیگ محروم کرد حالا با کمک هایش بازی فینال جام باشگاه های جهان را سوت می زند. علیرضا فغانی دیدار تیم‌های بارسلونا اسپانیا و ریورپلاته آرژانتین در فینال جام جهانی باشگاه‌ها که فردا (یکشنبه) در ورزشگاه یوکوهاما برگزار خواهد شد را قضاوت خواهد کرد. فغانی که در جام جهانی به عنوان داور ذخیره حاضر بود ، پیشتر هم در نیمه نهایی این بازی ها در سال های گذشته  در مراکش سوت زده و یکبار با اخراج رونالدینیو خبرساز شده بود. در این دیدار، رضا سخندان و محمدرضا منصوری نیز به فغانی در امر قضاوت کمک خواهند کرد. داور چهارم نیز الیوم از کامرون است.

موفقیت بزرگ فغانی نشان می دهد عدم آرامش او در قضاوت های داخلی بی ارتباط با فشاری که رسانه ها ، اهالی داوری و افکار عمومی روی کار داوری وارد می کنند ، نیست.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =