سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز: صادرکنندگان برتر و نمونه استان البرز معرفی می‌شوند

به گزارش فارس،سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: صادرکنندگان برتر و نمونه استان البرز معرفی می‌شوند.

عباداله کامکار  اظهار داشت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از صادرکنندگان برتر و نمونه استان البرز طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که برای رشد و توسعه استان باید انجام دهیم افزایش میزان صادرات و فراهم کردن بسترهای این مهم در البرز است.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با اشاره به ظرفیت‌های این استان و وجود صنایع مختلف تأکید کرد: با توسعه این صنایع و رفع مشکلات آنها می‌توانیم در زمینه‌های مختلف از جمله صادرات نیز موفق‌تر از گذشته عمل کنیم.

کامکار توجه به رفع مشکلات صنایع را از سوی مسئولان مهم ارزیابی کرد و افزود: رشد صنایع در استان البرز می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف اقتصادی در استان برساند و شاهد رشد و پیشرفت باشیم.

وی یکی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه اقتصادی را راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در استان البرز عنوان کرد و بیان داشت: هم‌اکنون کار مکان‌یابی برای راه‌اندازی این نمایشگاه در استان البرز اندیشیده شده است و با هماهنگی و مصوبات لازم در خصوص راه‌اندازی این نمایشگاه، این مهم در آینده نه چندان دور در استان البرز کار خود را آغاز می‌کند.

کامکار ادامه داد: با راه‌اندازی این نمایشگاه دستاوردها و توانایی‌های استان البرز در بخش‌های مختلف در معرض دید قرار می‌گیرد و پتانسیل‌های مختلف استان نیز معرفی می‌شود.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با توجه به اهمیت راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در استان البرز از مسئولان خواست تا توجه ویژه و اساسی به راه‌اندازی این نمایشگاه داشته باشند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =