به گزارش خبرگزاری خبرانلاین قاسمی مدرس این سمینار آموزشی اهمیت تبلغات و بازاریابی را بسیار ویژه بیان و عنوان نمود : در ایران تحصیل در رشته های پزشکی و مهندسی بسیار رواج دارد و در مقابل کشورهای توسعه یافته خواهان تحصیل در رشته های علوم بازاریابی ، تبلیغات و فروش و خدمات می باشند .
مدرس این سمینار آموزشی ، بسته بندی کالا را بعنوان فروشنده خاموش معرفی و ادامه داد : علم فروش روز دنیا نیاز به فروشنده ندارد ، بسته بندی مناسب ارتباط مستمر با مشتری را بر قرار خواهد نمود و این مسئله در فروشگاههای رنجیره ای قابل مشاهده است .
وی مقوله خریدآگاهانه و خرید احساسی مشتریان را مهم قلمداد و افزود : مواردی از قبیل روانشاسی رنگ ، تنوع محصولات ، نوع بسته بندی ، بعنوان استراتژی تبلیغات مد نظر بنگاه های اقتصادی است تا در فضای رقابت بیشترین فروش را داشته باشند
وی علم بازاریابی را بعنوان یک فرآیند و نه یک رویداد ارزیابی و خاطر نشان کرد : فرآیند شامل رویدادهای مختلفی است بدین منظور ، تبلغات و بازاریابی بعنوان یک فرآینده محسوب میشوند که همواره در حال گذار می باشند .
در این سمینار آموزشی مطالب تبلیغات و بازاریابی ، برند ودیگر مسائل جاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

سمینار آموزشی مدیریت تبلیغات با روبکرد ملی و جهانی با حضور فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع با همکاری مرکز آموزش در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان برگزار گردید
کد خبر 490433
نظر شما