۰ نفر
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

مهاجم تیم ملی در لیگ دسته اول انگلیس درخشش خوبی داشته و امیدوار است حتی شانس بازی در لیگ برتر را به دست بیاورد.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا گوچی، احیا شده در انگلیس؛ او که وقتی به کویت و قطر رفت، خیلی ها تصور کردند فوتبالش تمام می شود. کارلوس کروش ناراحت بود که چرا رضا چنین تصمیمی گرفته. در بازی رفت ایران و ترکمنستان، وقتی گوچی بد بازی کرد و کارلوس در رختکن با عصابیت به سراغش رفت، رضا تصمیم خود را گرفت. او چند روز بعد در مصاحبه ای گفت: «قطعا فوتبالم را در اروپا ادامه می دهم.» رضا فهمیده که بعد از یک فصل، باید بی خیال درآمدزایی شود و به اروپا برود تا جایگاهش را در تیم ملی از دست ندهد. این تفکر خیلی به نفع او شد. در ابتدای ورود به چارلتون، گای لوزان سرمربی اسرائیلی به رضا اعتماد چندانی نداشت. خود او تصور می کرد که اگر لوزان برود، اوضاع درست می شود. این اتفاق در ادامه رخ داد. لوزان رفت و جای خود را به فرایر دارد؛ کسی که اولین مربی رضا در چارلتون بود. او که گوچی را از زمان کار در بلژیک می شناخت. با حضور فرایر روزهای خوب رضا هم در چارلتون شروع شد؛ اعتماد بالای فرایر به او، اعتماد به نفس مهاجم ایرانی را بالا برد. تماشای بازی های چارلتون به خوبی نشان می دهد فرایر چقدر به رضا اعتماد دارد. او مدام جای گوچی را در زمین عوض می کند و می خواهد تا نقش بازیکنی کلیدی را ایفا کند. رضا لبخندی می زند و می گوید: «اعتماد به نفسی که او به من داده باعث شده تا بتوانم دوباره پیشرفت کنم...»


رضا در حال حاضر جزو کلیدی ترین بازیکنان چارلتون به حساب می آید. بعد از درخشش گوچی در بازی های اخیر و آمادگی بالای او، باشگاه چارلتون از این بازیکن خواست تا قراردادش را تمدید کند. این پیشنهاد به صورت رسمی به رضا و مدیر برنامه هایش ارایه شد اما گوچی فعلا ترجیح می دهد تمرکزش را روی بازی ها بگذارد: «خب باشگاه پیشنهاد داد ولی عجله ای برای تمدید قرارداد ندارم. ترجیح می دهم در پایان فصل در این باره تصمیم بگیرم.» مشکل چارلتون در این فصل چیست؟ رضا جواب می دهد: «ما در دفاع با مشکل روبرو هستیم و در خط هافبک هم کمبودهایی داریم.»
پیشرفت رضا به شکلی بوده که از حالا به فکر حضور در لیگ برتر باشد. اگر او بتواند به درخشش خود ادامه دهد، حتی شانس رسیدن به این لیگ را دارد. گوچی می گوید: «نصف راه را رفته ام. در لیگ دسته اول انگلیس بازی می کنم، یعنی یک رده پائین تر از لیگ برتر. به خاطر همین عجله ای برای تمدید به قرارداد با چارلتون ندارم و باید ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد. قطعا دوست دارم در لیگ برتر بازی کنم و این آرزوی هر بازیکنی است.»


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =