استاندار کرمانشاه گفت: یکی از راه هایی که می تواند ورزش کرمانشاه را تقویت کند تشکیل شورای ورزش است که باید با حضور بزرگان این بخش و قهرمانان و دلسوزان آن تشکیل و راه های توسعه بررسی شود.

به گزارش خبرآنلاین، اسدالله رازانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جامعه ورزش استان کرمانشاه اظهار کرد: همه دست اندرکاران امر ورزش باید تلاش کنند تا کرمانشاه به جایگاه واقعی خود در این عرصه برسد.

استاندار کرمانشاه افزود: کرمانشاه از گذشته ها همیشه در عرصه ورزش و در بسیاری از رشته ها حرف های زیادی برای گفتن داشته و معرفی قهرمانان بسیاری از این دیار در سطح ملی و بین المللی نشانگر توانایی بالای استان در بخش ورزش است.

رازانی خاطرنشان کرد: یکی از راه هایی که می تواند ورزش کرمانشاه را تقویت کند تشکیل شورای ورزش است که باید با حضور بزرگان این بخش و قهرمانان و دلسوزان آن تشکیل و راه های توسعه بررسی شود.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به علاقه مندی خود به بخش ورزش گفت: در ابتدای ورودم به این استان 10 محور برای کار کردن انتخاب کردم که یکی از آن ها موضوع ورزش بود.

وی تصریح کرد: توجه به رشته های پراستعداد کرمانشاه که تعداد آن ها کم هم نیست موجب توسعه و شکوفایی این بخش می شود و می تواند ثمرات بسیار خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

رازانی در پایان اظهار کرد: ورزش برای ایجاد نشاط در جامعه بسیار مفید است و باعث سرزندگی و پویایی مردم خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =