همه ما با شعر زیبای« بیا تا قدر همدیگر را بدانیم» حضرت مولوی آشنا هستیم. این شعر به ما می گوید که تا زنده هستیم قدر همدیگر را بدانیم.به همین مناسبت آیین نکوداشت دکتر سید احمدحسینی برگزار می شود تا از زحمات ایشان درعرصه مددکاری اجتماعی تقدیر کنیم.


یکی از برنامه های خوب برگزاری نکوداشت پیشگامان و افراد موثر در جامعه در زمان حیات شان است. با توجه به تلاش های بیش از نیم قرن تلاش علمی، آموزشی و پژوهشی و اجرایی دکتر سید احمد حسینی حاجی بکنده از پیشگامان مددکاری اجتماعی ایران این انجمن با همکاری سازمان بهزیستی و دستگاه هایی متعدد فعال در عرصه مددکاری اجتماعی از جمله وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، کمیته امداد، بنیاد شهید وامور ایثارگران، دانشگاه های علامه طباطبایی، آزاد، علمی -کاربردی، سازمان های غیر دولتی و با حضور فرهیختگان حوزه اجتماعی، شرکت پست و سایر نهاد های ذیربط وبا حضور مسئولین کشوری آیین نکوداشت این استاد فرزانه را روز دوشنبه مورخ 30 آذر ماه 1394 از ساعت 14 لغایت 17 در محل بهزیستی استان تهران واقع در خیابان ولیعصر ابتدای ظفر برگزار می کند.
هدف برگزاری این است که آیین تکریم افراد موثر در جامعه کاری اخلاقی و پسندیده است و معتقدم که تا زمانی که در قید حیات هستند برگزاری این نوع مراسم می تواند برای ایشان و خانواده شان وجامعه مددکاری اجتماعی این پیام راداشته باشد که ما قدر پیشگامان خود را بمی دانیم هم خستگی بیش از 50 سال کار و تلاش صادقانه از تن به در می رود و هم برای نسل جوان انگیزه برای کار بیشتر و بهتر ایجاد می شود.
برخی از برنامه های مراسم از جمله رونمایی از تمببر یادبود این آیین با حضور مسئولین محترم پست کشور( که از همکاری شان سپاسگزاری می کنم) سازمان بهزیستی کشور رونمایی می شود و در تاریخ پست ایران یه ثبت می رسد.ضمن این که کتاب ویژه نامه این استاد فرزانه چاپ شده و خاطر ات شان در طول این 50 سال از زبان خودشان و همکاران ودانشجویان شان مکتوب شد و در طول برگزاری مراسم نی بخشی از این خاطرات و ویژگی های ایشان بصورت حضوری نیز ارائه می شود.وی ابرتاز امیدواری کرد که در زندگی اجتمتاعی شعغر زیبای «بیا تا قدر همدیگر بدانیم» مولوی را سرمشق زندگی خود قرار دهیبم و امروز که هستیم رخ همدیگر را ببوسیم.

www.mousavichalak.ir

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =