فرماندار اشتهارد: واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد نمی توانند اقساط وام‌های دریافتی را پرداخت کنند

به گزارش تسنیم،فرماندار اشتهارد با بیان اینکه پیگیری‌های مناسبی برای رونق اقتصادی شهرک صنعتی اشتهارد در حال انجام است، گفت: عمده مشکل این واحدهای صنعتی به نقدینگی مربوط می‌شود و در بخش بازپرداخت وام‌های دریافت شده، با مشکل روبه‌رو هستند.

ابوالفضل اینانلو ، در مورد مشکلات واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، اظهار داشت: خدمات زیادی برای شهرک صنعتی اشتهارد با توجه به نظر مساعد تمامی مسئولان در حال انجام است و پیگیری مشکلات آنان در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه پیگیری‌های مناسبی برای رونق اقتصادی شهرک در حال انجام است، افزود: عمده مشکل این واحدهای صنعتی به نقدینگی مربوط می‌شود و در بخش بازپرداخت وام‌های دریافت شده، با مشکل روبه رو هستند.
فرماندار اشتهارد تصریح کرد: در این زمینه طی مذاکراتی با بانک‌های عامل تلاش می‌کنیم علاوه بر گرفتن فرصت برای بازپرداخت این وام‌ها، اقساط طولانی‌تری بگیریم تا واحدهای تولیدی و صنعتی قادر به پرداخت این وام‌ها باشند.
وی با اشاره به مشکلات مربوط به دستگاه‌های خدمات‌رسان که واحدهای صنعتی با آن روبه‌رو هستند، گفت: بدهی این واحدها به ادارات برق، گاز، آب، مالیات، دارایی و بیمه نیز در دستور کار برای پیگیری قرار گرفته تا تدبیری در این زمینه اندیشیده شود، چراکه بر اساس دستور استاندار در ستاد تسهیل استان و نیز شورای تامین استان، بدون هماهنگی شورای تامین شهرستان‌ها خدمات شرکت‌ها نباید قطع شود.
اینانلو خاطرنشان کرد: در همین راستا شرکت‌های بیمه و مالیاتی نیز باید فرصتی در اختیار صاحبان صنعت قرار دهند تا با توجه به رکود موجود در کشور، نسبت به برطرف کردن این مشکلات و بدهی‌ها اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات در حال حاضر با تدابیر دولت حل شده است، اظهار داشت:‌ واحدهایی که به تازگی شروع به کار کرده‌اند نشان‌دهنده این موضوع است که صاحبان صنعت اعتماد بیشتری در فضای کنونی دارند و راحت‌تر می‌توانند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.
فرماندار اشتهارد با بیان اینکه امید است در فضای پساتحریم بتوانیم پیشرفت بیشتر و بهتری برای صنعتگران استان داشته باشیم، گفت: اشتغال جوانان بحث بسیار مهمی است که پیشرفت صنعت می‌تواند بخش زیادی از این موضوع را برطرف کند.
وی با اشاره به حضور سرمایه‌گذاران خارجی در این شهرک، افزود: با پایان عملیات اجرایی این واحدها، تعداد کارگران مشغول به کار در شهرک صنعتی اشتهارد به 2 برابر افزایش می‌یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =