اظهارات ضدونقیض درباره کمک به مصدوم میدان فاطمی/ دوربین مداربسته بیمارستان واقعیت را بر ملا می کند

میزان نوشت: زوایای پنهان و اظهارات متناقض، رئیس بیمارستان سجاد با آنچه که شاهدان عینی از حادثه روایت می‌کنند، بسیار است.

بنابراین گزارش، درحالی که منصور آذریان، رئیس بیمارستان سجاد بر رسیدگی سریع و فوری به مصدوم حادثه میدان فاطمی تاکید کرده و در گفت و گویی عنوان می‌کند:کادر درمانی بیمارستان پس از مشاهده حادثه، مصدوم را به بیمارستان می‌رسانند و با استفاده از امکانات و تجهیزات کامل و مناسب درمانی اقدام می‌کنند؛ راننده آمبولانسی که شاهد عینی این اتفاق و حواشی آن بوده است در پاسخ به میزان روایت دیگری دارد و عنوان می‌کند: در هنگام تحویل مریض بدحال خودم به آی سی یو بیمارستان، به پزشک همراهم گفتم، بدو برو بیرون، یک نفر تصادف کرده است با این حرفم دکتر بالای سر مصدوم حادثه رفت. وقتی مریض خود را تحویل آی سی یو دادم ، دکتر را در لابی بیمارستان دیدم، گفتم آقای دکتر چی شد، دکتر گفت "سوپروایزر زیر بار نرفته و گفته که آمبولانس باید مصدوم را به بیمارستان دولتی منتقل کند.

وی می افزاید:برای انجام کارهای نهایی تحویل بیمار در آی سی یو با دکتر بودیم که ما را پیج کردند؛ و اعلام شد؛ پرسنل آمبولانس فوری به مدیریت مراجعه کنند. به من گفتند زود مصدوم حادثه مزبور را بیاورید و آبرویمان در خطر است. بیست دقیقه معطلی مصدوم در محل حادثه که در برخی از سایت ها درج شده بود درست نیست چرا که 7-8 دقیقه از دیدن مصدوم تا انتقال آن به بیمارستان سپری شد.

گفتنی است به نظر می‌رسد جهت تنویر افکار عمومی و نیز ترمیم روح آسیب دیده اعتماد عمومی مردم، فیلم دوربین‌های مدار بسته بیمارستان سجاد در لحظه وقوع حادثه و رسیدگی به بیمار منتشر شود تا به قول رئیس بیمارستان، رسیدگی به موقع بیمارستان سجاد به مصدوم حادثه میدان فاطمی، اطلاع رسانی عمومی شده و این عملکرد خوب مورد تقدیر مردم قرار گیرد.

47304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EE ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    1 4
    اگر یک بار . فقط یک بار شاهد یک برخورد جدی و مجازات های کلان در رابطه با تخلفات پزشکی باشیم شاید دیگر این حوادث تکرار نشوند.