به گزارش آریا،نشریه خیزش که در یکی از دانشگاههای همدان منتشر می شود در مطلبی با عنوان "ستیز با دموکراسی در سایه صلح" به ستایش از اوباما به دلیل دریافت جایزه طرح نوبل پرداخته است.
گفته می شود،این نشریه با مدیریت یک فعال طیف علامه دفترتحکیم منتشر می شود.
یک نشریه دانشجویی در مطلبی به تقدیر و ستایش باراک اوباما پرداخته است.
کد مطلب 49092







نظر شما