ایران نوشت:27 مرداد ماه سال جاری مأموران کلانتری قلهک در جریان مرگ مشکوک پسربچه 7 ماهه‌ای به نام امیرعباس در بیمارستان کودکان قرار گرفتند.


مأموران در تحقیقات ابتدایی دریافتند این کودک سه روز پیش توسط زوج جوانی به بیمارستان انتقال یافته و خانواده کودک متواری شده‌اند.در حالی که تحقیقات برای ردگیری این زوج ادامه داشت مأموران دریافتند کودک 7 ماهه در زمان حادثه در شیرخوارگاه بوده است.

با این سرنخ مسئولان شیرخوارگاه برای توضیح احضار شدند و در این تحقیقات مشخص شد پسربچه در بازی خشن کودک 4 ساله دیگری با وارد شدن ضربه به سرش دچار حادثه شده است و خانواده کودک مرده نیز به علت اعتیاد توانایی نگهداری از کودک را نداشته و فرزند آنها با دستور قانونی به شیرخوارگاه منتقل شده است.

تحقیقات این پرونده تا دو ماه پس از حادثه ادامه داشت و در این مرحله با دستور ایلخانی از شعبه 8 دادسرای جنایی پرونده برای تعیین سهم قصور شیرخوارگاه و بهزیستی در اختیار کارشناسان رسمی دادگستری قرار گرفت.بررسی‌های کارشناسی پس از 2 ماه به پایان رسید و بهزیستی شمیرانات به علت تجهیزنکردن نیروی انسانی شیرخوارگاه آمنه مقصر شناخته شد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    حالا فکر کردی کاری می کنند کودک که از اولیاء معتاد بود و توان نگهداشتن را نداشتند با کمی جریمه پایین قضیه فیصله پیدا می کند. تمام . فقط آن کودک قربانی عده ای شده بود. خداوند از ذریه گناه هرگز نمی گذرد.
  • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    همش همین ؟
  • بی نام EE ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    1 0
    خوش بحال اون پدر ومادر معتادبی غیرت که از این به بعد باپول دیه طفل معصوم راحت به سراغ شیره کشی خود میروندحتما سیاهپوش وگریه کنان دمارازرورگارشیرخوارگاه امنه در میاورند .من نمیخوام بی انصافی کنم بگم صدرصد مقصر پدرومادرمعتاد هستند ولی جناب قاضی نگهدتری از این همه کودک بی سرپرست کار ساده ای نیست چرا درکنار تبلیغات برای بچه دار شدن برای به سرپرستی گرفتن این بچه هاامکاناتی مهیا نمیکنند تاخانواده هاراحتر سرپرستی کودکان را به عهده بگیرند