ایرنا نوشت: 100 نفر از نمایندگان مجلس نسبت به رکود اقتصادی در کشور ابراز نگرانی کرده و خواستار اقدام عملیاتی دولت در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی شدند.

نادر قاضی پور، امیر خجسته، احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان ارومیه، همدان و قم به وزرای اقتصاد و کشور، لزوم جمع آوری دلالان و فروشندگان دلار و ارز از خیابان ها را متذکر شدند.
محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز به رئیس جمهور و وزرای آموزش و پرورش و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت پیش بینی پرداخت به موقع حقوق فرهنگیان و بازنشستگان و اجتناب از تأخیر در آن را متذکر شد.
بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد به وزیر دفاع در مورد عدم پرداخت حقوق به جانبازان بسیجی، پاسدار و وظیفه تذکر کتبی داد.
سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین به وزیر راه و شهرسازی در مورد اظهاراتش مبنی بر انحلال سازمان حمایت از مصرف کنندگان تذکر داد.
احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان به رئیس جمهوری لزوم صدور دستور نسبت به احیا و اقدام مناسب در خصوص اصل 10 قانون اساسی را متذکر شد.
نادر قاضی پور، امیر خجسته، محمد دهقان و احمد امیرآبادی نمایندگان ارومیه، همدان، چناران و قم به وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، جهاد کشاورزی و کشور لزوم حل فوری مشکل حاد شرکت پدیده شاندیز تذکر دادند.
ابراهیم کارخانه ای نماینده همدان به وزیر خارجه درباره لزوم اخذ تضمین محکم از کشورهای 1+5 درباره خارج کردن محفظه قلب رآکتور آب سنگین اراک تذکر داد.
کارخانه ای همچنین به وزیر بهداشت در خصوص برنامه ریزی لازم برای تأسیس بیمارستان های ویژه بانوان برای حفظ موازین شرعی و اسلامی در سطح بیمارستان های کشور تذکر داد.
نماینده مردم همدان همچنین به رئیس جمهور در خصوص تسریع در تدوین همه آیین نامه های اجرایی قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اجرای هماهنگ آن در سطح همه دستگاه های کشور و به وزیر آموزش و پرورش تسریع در خصوص پرداخت پاداش کارکنان آموزش و پرورش تذکر داد.
زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر امور خارجه تعیین تکلیف معلمان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به امارات را که از آن کشور ممنوع الخروج شدند، خواستار شد.

23214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    سواره از پیاده خبر ندارد