پلیس البرز در اجرای طرح های پاکسازی مصمم است

فرمانده انتظامی استان گفت : پلیس البرز در اجرای طرح های پاکسازی مصمم است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس ،سردار « کامراني صالح » ، ضمن بيان لزوم اجراي طرح هاي پاکسازي مناطق آلوده استان گفت : بدون ترديد اگر جرايم و ناهنجاري ها ، موقعيت مکاني پيدا کرده و به جزيره هاي جرم تبديل شوند فضاي اجتماعي براي رشد و گسترش خرده فرهنگ جرم مستعد خواهد شد و اگر به اين مهم توجه جدي نشود جرم و انحراف به صورت سازمان يافته به ساير مناطق نيز گسترش خواهد يافت .

وي افزود : پليس استان البرز با هدف جلوگيري از شکل گيري کانون ها و بستر هاي جرم از ابتداي سال جاري تا کنون انجام هزاران طرح نقطه اي و حجمي را در دستور کار قرار داده و نيز در ايام باقي مانده از سال پاکسازي مناطق آلوده را با قدرت و قاطعيت ادامه خواهد داد.

سردار کامراني صالح ادامه داد : به منظور افزايش احساس امنيت و پاکسازي مناطق آلوده از وجود مجرمان ، طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي به صورت گسترده و با به کارگيري حداکثر توان عملياتي و اطلاعاتي در مناطق جرم خيز و آلوده به اجرا درآمده که در نتيجه آن تعداد زيادي از مجرمان و مخلان نظم و امنيت اجتماعي دستگير شده اند .

فرمانده انتظامي استان البرز با اشاره به مهمترين طرح هاي اجرا شده گفت : از مهم ترين طرح هاي اجرا شده در استان ، پاکسازي منطقه خط 4 حصار شهرستان کرج و مناطق مهدي آباد و ملک آباد شهرستان ساوجبلاغ بوده که با اجراي طرح هاي هماهنگ فرصت هرگونه اقدامي از مجرمان سلب و با قدرت با آنان برخورد شده است و در آينده نيز اجراي طرح هاي مذکور با تمام قوا ادامه خواهد داشت .

اين مقام انتظامي با بيان اين نکته که پليس البرز در اجراي طرح هاي پاکسازي مصمم است تصريح کرد : پليس با قاطعيت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت عمومي برخورد مي کند و اجازه نخواهد داد که آسايش و آرامش را ازمردم سلب کنند.

وي با اشاره به نقش مردم در برقراري نظم و امنيت عمومي در جامعه گفت : پليس با رويکرد جامعه محوري و تعامل با مردم گام هاي موثري در کاهش و پيشگيري از جرايم و برقراري نظم و امنيت عمومي در جامعه برداشته است.

سردار کامراني صالح سامانه فوريت هاي پليس 110 را آسان ترين پل ارتباطي بين مردم و پليس دانست و از شهروندان خواست تا هرگونه تحرکات مشکوک و اعمال خلافکارانه را از اين طريق به پليس اطلاع دهند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =