ایلنا نوشت: روز پایانی ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور چهره‌های سر‌شناس اصلاح‌طلب و اصولگرا همراه است.

اکبر اعلمی از جمله اصلاح‌طلبان مطرح تبریزی است که در مجالس ششم و هفتم شورای اسلامی سابقه نمایندگی را دارد. او در مجلس هفتم هیات رئیسه را استیضاح قرار داد. وی از حوزه انتخابی تهران ثبت نام کرد.

محمد پورحسن فعال سیاسی است و مدیرعامل انتشارات حقوقی آئین دادرسی.  او امروز به فرمانداری تبریز رفت و برای حوزه انتخابیه تبریز‏، آذرشهر و اسکو در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد. 

سید محسن یحیوی عضو جامعه اسلامی مهندسین  و جزو جناح راست سنتی نیز امروز به فرمانداری تهران رفت و برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

 

داوود هرمیداس باوند نیز برای شرکت در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در فرمانداری تهران حاضر شد. او که سخنگوی جبهه ملی بود از سال ۱۳۵۴ به استخدام وزارت خارجه ایران درآمد و از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۲ در سازمان ملل فعالیت کرده و یک سال ریاست کمیته حقوق مجمع عمومی سازمان ملل را بر عهده داشت.

حسین کاشفی، نجفقلی حبیبی، عابد فتاحی، ابراهیج جهانگیری برادر معاون اول رییس جمهور و زهره الهیان از دیگر چهره‌هایی هستند که امروز برای حضور در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کردند.

طاهره رضازاده از دانشجویان تسخیرکننده سفارت آمریکا در سال 58 و همسر ابراهیم اصغرزاده نیز از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرد.

مهری سویزی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در دولت احمدی نژاد نیز با حضور در فرمانداری تهران در این دوره از انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

حسن مهرجردی مشاور معاون هنری وزیر ارشاد نیز برای حضور در مجلس دهم ثبت نام کرد. وی از حوزه انتخابیه تهران در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده است.

محمود عزیزی بازیگر سینما و تلویزیون هم با حضور در فرمانداری تهران در این دوره از انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

حمیدرضا عارف، پسر معاون اول دولت اصلاحات نیز امروز از حوزه انتخابیه یزد و اشکذر برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نام نوشت. عارف خبر ثبت نام خود را در اصفحه اینستاگرامش اعلام کرد. مادر حمیدرضا عارف او را در هنگام ثبت نام همراهی می کرد.

همچنین یاسر سلیمانی، برادر زاده قاسم سلیمانی نیز امروز در حوزه انتخابیه کرمان و زرند برای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی ثبت نام کرد.

محسن و فاطمه هاشمی نیز عصر امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای کاندیداتوری در مجلس دهم ثبت‌نام کردند.

حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، نائب‌رئیس اول مجلس از دیگر افرادی بود که امروز با حضور در وزارت کشور جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات با حضور در وزارت کشور٬ برای ورود به مجلس دهم از حوزه شیراز ثبت نام کرد.

حسین شیخ الاسلام مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی هم با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابی تهران در این دوره از انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد.

ابراهیم عزیزی معاون منابع انسانی و پشتیبانی احمدی نژاد نیز با حضور در فرمانداری تهران از حوزه انتخابی تهران نامزد انتخابات مجلس شد.

محسن رهامی از چهره های اصلاح طلب از دیگر چهره هایی بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد.

مهراد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در فرمانداری تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

این خبر تکمیل می‌شود ...

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    67 21
    اصلولگراها و پایداری ها وقتش شده برن خونه...خدا رو شکر که امسال اصلاح طلب ها زیاد اومدن
    • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
      1 5
      تو همین دو سال که اصلاح طلب ها به برکت دولت روحانی اومدن سرکار ، داریم اوضاع مملکت رو می بینیم از توزیع افتضاح و شرم آور سبد کالا گرفته تا گم شدن دکل نفتی که میلیاردها پول از جیب این ملت خارج شد تا افتضاح کرسنت که طبق دستور شورای عالی امنیت ملی ،الآن کسی حق نداره راجع بهش حرف بزنه رئیس شورای عالی امنیت ملی جناب آقای رئیس جمهور نقدپذیر هستند. حالا فکرشو بکن اگه اصلاح طلب ها مجلس رو هم تسخیر کنن ، چه بلایی سر این مملکت میاد
  • امیر RO ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    8 22
    اصولگرایان پیروز انتخابات مجلس دهم هستند سال دیگر هم اصولگرایان در انتخابات ریاست جهموری پیروز میشوند
  • عطا IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    3 0
    نه اصولگرا و نه اصلاح طلب فقط و فقط افراد متخصص در امور کارها
  • ح.س A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 1
    به همین خیال باش . خخخخخخخ
  • بی نام IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 1
    زنده باد اصلاحات