تشریح اقدامات پیرامونی برنامه های سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

تسنیم نوشت: دبیر اجرای سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: ۱۲۱ محفل انس با قرآن کریم از ابتدای مسابقات در استان کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین قبادی با بیان اینکه تاکنون 540 کاروان به سی و هشتمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم اعزام شده‌اند، اظهار داشت: این رویداد بزرگ قرآنی نتیجه تلاش شبانه‌روزی 276 نفر از عوامل اجرایی با تشکیل 73 جلسه و 513 مصوبه بود.

دبیر اجرایی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با بیان اینکه 121 محفل انس با قرآن کریم با حضور پنج قاری برجسته کشوری و یک قاری بین‌المللی جهان اسلام از پاکستان، گروه‌های تواشیح و سخنرانان برجسته کشوری در استان برگزار شد، عنوان کرد: 34 کارگاه آموزشی برای اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های تابعه استان برگزار شد.

قبادی به برپایی نمایشگاهی با 26 غرفه و در مساحت 500مترمربع برای ارائه خدمات در کنار نمایشگاه اشاره کرد و گفت: کتابت جز 30 قرآن کریم توسط 23 نفر از اساتید خوشنویسی استان و اهدای آن به مسابقات، رونمایی از کتاب مهاجران الی‌الله، تجلیل از خانواده قاریان شهید فاجعه منا، حضور عتبه عباسیه(ع) و اهدای پرچم مطهر از دیگر برنامه‌های ویژه این مسابقات بود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه 540 کاروان قرآنی با حضور 12 هزار نفر برای حضور در سالن‌های برگزاری مسابقات به صورت سازماندهی شده اعزام شدند، افزود: بیش از دو هزار و 500 نفر از کودکان در غرفه‌های ویژه کودکان در نمایشگاه با حضور اساتید متخصص حاضر شدند.

قبادی تشکیل ستاد اطلاع‌رسانی مسابقات با حضور مدیران، سردبیران و خبرنگاران، ساخت استودیو ویژه شبکه قرآن و سیمای مرکز قرآن و سیمای مرکز کرمانشاه و عوامل ویژه رادیو قرآن را برای پخش از سایر اقدامات عنوان کرد و گفت: استقرار تیم استقبال در فرودگاه و پایانه شهر کرمانشاه برای استقبال از 623 نفر از متسابقین و بیش از 250 نفر از مهمانان از دیگر اقدامات مؤثر است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =