وحید عباسی شهردار منطقه یک ارومیه از اجرایی شدن طرح شهردار مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، وحید عباسی با اعلام این مطلب گفت : با سازماندهی توانمندی های دانش آموزان، آموزش مهارت های زندگی با کیفیت، رویکرد محله گرایی و تحقق توسعه محله ای با توجه به نیازهای فعلی جامعه و مدیریت شهری، طرح شهردار مدرسه در ارومیه اجرا خواهد شد.

وی افزود :موفقیت این طرح بیشتر وابسته به تحولی است که در شخصیت دانش اموزان به وجود می آورد و آنها را برای برخورد مثبت و توفیق آمیز با مشکلات زندگی اجتماعی آماده می سازد.

شهردار منطقه یک افزود: البته یکی از مزایای اجرای این گونه طرح ها زیبایی و آبادانی مدارس، متناسب با شان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ظرفیتهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سطح جامعه از اولویتهای کارکردهای حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری است، گفت: اجرای طرح شهردار مدرسه با همکاری آموزش و پرورش استان در سطح مدارس مقاطع راهنمایی و متوسطه سطح شهرارومیه صورت می گیرد.

عباسی با بیان این که این طرح در چندین مدرسه راهنمایی و متوسطه دخترانه و پسرانه سطح منطقه یک به طور همزمان اجرا می شود، ابراز امیداری کرد: با اجرای این طرح یک حامی شهر در خانه ها محقق می شود .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =