فرمانداران شهرستان های تابعه استان البرز برای هماهنگی مدیریت انتخابات در فرمانداری کرج گردهم آمدند

فرمانداران شهرستان های تابعه استان البرز، صبح امروز در فرمانداری ویژه شهرستان کرج گرد هم آمده و در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت انتخابات ، بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، فرمانداران شهرستان های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، طالقان و اشتهارد به همراه مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری البرز ، در فرمانداری کرج حاضر شده و موضوعات مربوط به مدیریت انتخابات را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

" محمد تقی ایرانی"، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: با توجه به ضرورت تعامل مستمر و همچنین به روز بودن اطلاعات فرمانداران از آخرین تغییرات و اصلاحات قانونی، صبح امروز فرمانداران شهرستان های تابعه استان البرز ، برای هماهنگی بیشتر گرد هم آمدند.

وی افزود: یکی از محورهای جلسه امروز، مرور قوانین و مقررات، آیین نامه های امنیتی توسط مدیر کل محترم امنیتی و انتظامی استانداری البرز بود که موجب شد تا فرمانداران، ضمن همفکری و آسیب شناسی برخی موضوعات مربوط به انتخابات ،از آموزش موضوعات مربوط به امنیت انتخابات نیز بهره مند شوند.

ایرانی در پایان گفت: با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم در هفتم اسفند ماه، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، می بایست هماهنگی لازم بین هیات های اجرایی و نظارت و اجرای دستورالعمل های انتظامی و امنیتی برای برگزاری مراسم و نشست های نامزدهای محترم حاضر در عرصه انتخابات رعایت شود تا ان شاء الله بتوانیم انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حماسی مردم را در 7 اسفند شاهد باشیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =