پروژه سینمایی جدید کریستوفر نولان

به نظر می‌رسد که کریستوفر نولان برای ساخت پروژه‌ی بعدی خود به فرانسه‌ی زمان جنگ جهانی دوم خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کریستفر نولان فیلم «دونکرک» را براساس فیلمنامه‌ای به قلم خودش خواهد ساخت. نولان در کنار همسرش اما توماس کار تهیه‌ی این فیلم را نیز برعهده دارند.

داستان این فیلم در زمان تخلیه تاریخی شهر دونکرک در شمال فرانسه در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. دپارتمان انتخاب بازیگر نولان به تازگی کار تست بازیگری داوطلبان نوجوان برای بازی در این فیلم را آغاز کرده‌ است و به نظر می‌رسد که نولان می‌خواهد خیلی زود بازیگران بزرگسال فیلم را نیز مشخص کند.

کمپانی برادران وارنر تاریخ 21 جولای 2017 را برای انتشار فیلم در نظر گرفته است. در این پروژه از فرمت‌های 65 میلیمتری آی‌مکس و 65 میلیمتر فرمت بزرگ برای دستیابی به بالاترین کیفیت تصویر استفاده خواهد شد. کار فیلمبرداری از ماه می سال 2016 در مکان‌ واقعی محل اتفاقات داستان فیلم آغاز خواهد شد.

هنوز بازیگران این فیلم به صورت قطعی مشخص نشده‌اند، اما مذاکره با تام هاردی، کنت برانا و مارک رایلنس برای بازی در «دونکرک» جریان دارد.

رایلنس که برای بازی در فیلم «پل جاسوس‌ها» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده، در فیلم بعدی اسپیلبرگ «The BFG» که سال 2017 به سینما خواهد آمد نیز بازی خواهد کرد. تام هاردی هم اکنون با فیلم «بازگشته از گور» بر پرده سینما حضور دارد و کنت برانا به تازگی فیلم «سیندرلا» را بر پرده سینما داشته است.

منبع : ورایتی / 28 دسامبر

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 493687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد EE ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    9 0
    شاهکاری دیگر در راه است ...
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    5 0
    از الان یکی از بهترین فیلم های 2017 مشخص شد...