علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به همراه مسعود احمدیان معاون فرهنگی‌اش با حضور در محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختر»، ضمن گفت‌وگو با عوامل این اثر از آخرین وضعیت این فیلم مطلع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا تابش در حاشیه بازدید از پشست صحنه «دختر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رضا میرکریمی گفت: بنیاد سینمایی فارابی، همسو با ماموریت‌های تعریف‌شده و دغدغه‌های فرهنگی، درصدد است تا بیش از گذشته نقش تعیین‌کننده‌ای در تولید آثار خانوادگی و اجتماعی ایفا کند.

او درباره تولید فیلم «دختر» گفت: لوکیشن های متعدد، شهرهای دور از مرکز، مضامین اجتماعی و مباحث آسیب شناسانه اثر که در ارتباط با تفاهم نسل هاست از ویژگی های بارز آثار رضا میرکریمی است که در قالب سینمایی ارزنده به تصویر کشیده شده است.

وی افزود: مخاطبان امروز سینمای ایران خواهان فیلم هایی هستند که گوشه ای از لحظات ناب زندگی خود را بر پرده سینما ببینند و با نگاهی نقادانه، مشکلات آن را، ضمن آسیب شناسی صحیح و منصفانه مورد بررسی قرار دهند.

در این فیلم، فرهاد اصلانی، مریلا زارعی و ماهور الوند نقش آفرینی می کنند.

تابش همچنین از محل فیلمبرداری فیلم سینمایی «هما کی می‌آد؟» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن دامادی واقع در منطقه فرمانیه بازدید کرد.

مدیرعامل بنیاد فارابی در این بازدید ضمن آرزوی توفیق برای گروه تولید این اثر گفت: تولید فیلم های خانوادگی که بیانگر چالش های سبک زندگی باشد یکی از اولویت های حمایتی بنیاد سینمایی فارابی است.

وی افزود: تولید فیلم هایی با مضامین خانوادگی یکی از ضرورت های جامعه امروز ایران تلقی می شود که می تواند ارتباط سازنده و همدلانه ای را با مخاطب رقم بزند.

فیلم «هما کی می‌آد؟» روایتگر زندگی مربی فوتبالیستی است که در زندگی حرفه ای و خانوادگی اش با چالش هایی روبه‌رو می شود.

نادر فلاح، مسیح میرحسینی و کیمیا ملایی در این اثر سینمایی مقابل دوربین علی‌محمد قاسمی به ایفا نقش می‌پردازند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =