دوستان،رفقا و آنهایی که سالها با اینانلو همکاری داشتند در بیمارستانی که او فوت کرد حاضر شدند.

حمید رضا یادگار - خبرگزاری خبرآنلاین؛اینانلو رفت و نخستین روز از هفته بدترین خبر ممکن برای جامعه ورزش و به خصوص دوستانش بود.
آنها که مو سفید بودند،مثل اینانلو دستی در ورزش داشتند و مثل او سالها برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی را اجرا کرده بودند هم در بیمارستان حاضر شدند تا با خانواده اش همدردی کنند.در یک روز ابری با فضایی سنگین .همراه با بغضی که هر لحظه امکان داشت بترکد.آمده بودند برای وداع.وادع با صدایی که دیگر شنیده نخواهد شد.

بهرام افشارزاده،اسکویی،کوثری و خیلی های دیگر.انگار همین دیروز بود که جهانگیر کوثری اولین اجرای مشترک ورزشی اش  را با اینانلو تجربه کرد.در برنامه ای مشابه ورزش از نگاه دو که البته قبل از انقلاب اسم دیگری داشت.

افشارزاده

40 سال زوج بودند در برنامه های صبحگاهی بدون شک فراموش نشدنی است.به همین دلیل هم بود که کوثری را بهت گرفته بود.افشارزاده هم بود.یکی از موسسین انجمن ورزشی نویسان در دهه 60 که رفاقتش با اینانلو به سالها سال قبل بر می گردد.اینانلویی که خودش عضو کمیته پیشکسوتان و کمیته صیانت از اخلاق حرفه ای انجمن ورزشی نویسان بود.

اسکویی

اسکویی هم که قدیمی ترین اخبارگو و مجری ورزشی تلویزیون است و از قهرمان های سال های دور والیبال است و اتفاق با اینانلو هم بازی بوده آمده بود تا با رفیق دیرینه اش خداحافظی کند.دیگر همه چیز رفت تا به قیامت.همه شوخی ها،انتقادها،خنده ها و گریه ها.اینانلو دوستان با معرفتی داشت که رفاقت ها را فراموش نکردند و تا آخرین لحظه کنارش بودند.روحش شاد و یادش گرامی باد.

ضمنا مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدعلی اینانلو روز دوشنبه 14 دی‌ماه از مقابل مسجد بلال از ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد. 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طه A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    188 0
    خدا رحمتش کنه