بهرام افشارزاده می گوید اینکه استقلال در دو بازی گذشته به خوبی بازی های قبلی نبوده ، غیبت کاپیتانش است.

 

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهرام افشارزاده حتی به اندازه دو بازی هم نتوانست غیبت مهدی رحمتی را تحمل کند. رحمتی که به خاطر آسیب دیدگی و به رغم همه تلاشی که کرد ، این بار نتوانست خودش را رو به راه کند و دو بازی پایانی بازی های لیگ قبل از تعطیلات زمستانی را از دست داد ، از نظر مدیر استقلال ، دلیل 4 امتیازی است که استقلال در دو بازی آخرش گرفته است.

آبی ها در غیاب رحمتی یک برد و یک مساوی بدست آورده اند . یک برد 3 بر یک برابر استقلال خوزستان و یک تساوی در انزلی. آنها در این دو بازی 3 گل خوردند که دو تایش روی اشتباهات داوری بوده است. یکی توپ بازیکنان اهوازی که از خط رد نشد و کمک داور به اشتباه آن را گل گرفت و یکی پنالتی برای ملوان به خاطر خطای طالب لو که تصاویر آهسته نشان می داد وحید هیچ خطایی مرتکب نشده است. با این وجود افشارزاده اعتقاد دارد استقلال از نبود رحمتی ضربه خورده است. او در این باره به خبرورزشی گفته است:«استقلال در این دو بازی از نبود مهدی رحمتی ضربه خورده است و جای خالی او در تیم حس می شود.»

رحمتی که وزنه ای کلیدی در استقلال این فصل است ، با بازی های خوبش نقشی مهم در موفقیت ها داشته اما آیا نبود او در تک تساوی تیم و دو صحنه جنجالی علیه استقلال هم نقش داشته است؟

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =