روایت تصویری فردی که در زمان آتش سوزی در بالکن طبقه چهل و هشتم هتل ۳۰۲ متری دبی گیر کرده بود

یک عکس فیلیپینی در زمان آتش سوزی هتل آدرس دوبی، در طبقه چهل و هشتم هتل آدرس دبی گیر کرده بود. او با این وجود از این حادثه عکس گرفته است.

 

 

نیو صدر: چند روز پیش در شب سال نوی میلادی در هتل آدرس دبی آتش سوزی مهیبی رخ داد، اماراتی ها اعلام کردند همه مسافران این هتل را تخلیه کرده اند. اما یک فرد در این حادثه به این مرگ نزدیک شده بود، او یک عکاسی فیلیپینی بود که در طبقه چهل و هشتم برج گیر کرده بود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تلگراف روایت این عکاس را که دو ساعت در بالکن آسمان خراش دبی در شب سال نو میلادی در آتش سوزی گیر کرده بود را چنین منتشر کرده است؛

مانند هزاران نفر از اهالی دیگر دبی آقای دنیس مالاری، عکاس فیلیپینی در حال آماده شدن برای دیدن آتش بازی اماراتی ها در شب سال نو بود، اما آخرین لحظاتی که او داشت دوربینش را آماده می کرد یکی از همکارانش فریاد زد: آتش!

او اتفاقات بعدی را چنین بیان می کند: من متوجه نشدم، یک سمت بالکن را نگاه کردم چیزی نبود. سمت دیگر را نگاه کردم باز هم چیزی نبود. پس از آن متوجه دود شدم. زمانی که به دوربینم رسیدم دود قرمز شده بود و من تنها بودم.

علت این آتش سوزی همچنان تحت بررسی است، اما شعله های آتش نمای خارجی هتل 63 طبقه را در عرض چند ثانیه در بر گرفت، به گفته شاهدان پوست خارجی ساختمان "مانند کاغذ" پاره شده است.

این حادثه سوالاتی را در رابطه با موادی که برای ساختن این آسمان خراش ها استفاده می شود، ایجاد کرد. کارشناسان می گویند از 250 هزار ساختمان دبی 70 درصدشان از موادی ساخته شده اند که قابل اشتعال هستند.

او که خود را به یک کمربند ساخت و ساز متصل کرده بود دو ساعتش را با تماس با به دوستانش و پلیس برای اینکه نجاتش دهند گذراند: من آخرین نفر در آن دود بودم، می توانستم انسان ها را پایین ببینم آن ها به هر سمت می دویدند. سپس با خودم گفتم، همین است، تو تنهایی.

 

در زمین تعداد انگشت شماری از آشنایان سر مالاری را می دیدند و این تنها نشانه ای بود که او زنده است.

البته این عکاس از تمام این دو ساعت عکس و فیلم گرفته است، یک فیلم نشان می دهد که آتش قبل از اینکه توسط باد عقب نشینی کند، به سمت او می آمد: در طبقه چهل و هشتم، تنها چیزی که می خواستم این بود که فرار کنم و خانواده ام را ببینم.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 495743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عطا IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    1 0
    این عربها که تا چند سال پیش نوجه مابودند حالا جه هتل هایی دارن ولی روستاهای ما هنوز آب خوردن ندارند و هرچه امکانات است مال همین تهرانی ها هست
  • بی نام GB ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
    0 0
    من فکر کنم به یک داعشی احمقی گفتن برو برج دبی و اتیش بزن اشتباهی برج کناریش و اتیش زده خخخخخخخ