ایسنا نوشت: امیریل ارجمند بازیگر سریال تاریخی «معمای شاه» که نقش پسر سعید نیکپور را ایفا می‌کند، درباره‌ِ حضورش در این مجموعه تاریخی اظهار کرد: نقش محمود وزیری را در سریال «معمای شاه» بازی می‌کنم که مربوط به فاز داستانی قصه می‌شود و قرار است تا پایان قصه حضور داشته باشد.

بازیگر نقش محمود وزیری در سریال «معمای شاه» خاطرنشان کرد: ما در سریال «معمای شاه» دو بخش داریم؛ یکی به فاز تاریخی مربوط می‌شود و دیگر به زندگی مردم که باید یکسری نماد داشته باشد تا بتوانیم زندگی مردم را نشان بدهیم. نقش من در واقع جزئی از مردم است که موازی با تاریخ پیش می‌رویم و در چهار مقطع بازی دارم.

محمود وزیری از سن نوجوانی،‌ جوانی و تا زمانی که در چهل سالگی نماینده مجلس می‌شود و سپس میانسالی و پیری در «معمای شاه» حضور دارد و تا سال 59 در قصه خواهد بود. در حال حاضر دو الی سه سال است که در این سریال در حال ایفای نقش هستیم و نقش محمود وزیری جزو نقش‌های اصلی این سریال است که تا پایان داستان همراه خواهد بود.

وی سپس به سختی کار در سریال‌های تاریخی اشاره کرد و یادآور شد: «معمای شاه» کار خیلی سختی است و هنوز هم تصویربرداری این مجموعه به پایان نرسیده است و همچنان مشغول به کار هستیم ما در تاریخ کار می‌کنیم و کارمان آپارتمانی نیست به همین دلیل دشواری‌های خاص خودش را دارد؛ منتها خوشبختانه کار را خیلی خوب پیش می‌بریم و امیدوارم که مردم بتوانند با این کار ارتباطات برقرار کنند تا خستگی‌مان را در کنیم، چرا که ما برای مردم کار می‌کنیم.

این بازیگر در ادامه اعلام کرد که در سریال‌های تاریخی زیادی ایفای نقش کرده است که از جمله‌ی آنها می‌توان به سریال «بانو» کاری از حسن هدایت که در سال 86 الی 87 با موضوع کشف حجاب به روی آنتن رفت، اشاره کرد. همچنین در سریال‌های «مسافر ری»، «تبریز در مه»، «چهل سرباز» و ... ایفای نقش کرده است و تاکنون کارهای تاریخی زیادی در کارنامه کاری‌اش ثبت کرده است.

ارجمند در بخشی از صحبت‌هایش بر لزوم مستند بودن آثار تاریخی در تلویزیون و تطابق آن با واقعیت‌ها اشاره و تاکید کرد: ما در تاریخ یکسری نوشته‌های مکتوب داریم که حتما باید درست اجرا شوند و نمی‌توان به راحتی از آنها گذشت و صرف نظر کرد؛ این است که به هر حال در کارهای تاریخی تمرکز بیشتری لازم است و زمانی که این تمرکز به وجود می‌آید، کار هم سخت‌تر می‌شود و هم جدی‌تر. عوامل «معمای شاه» همگی یک کار گروهی خیلی سخت را انجام می‌دهند که به کارگردانی محمدرضا ورزی در حال آماده‌سازی است.

او ادامه داد: اعتقاد دارم «معمای شاه» یک اثر متفاوت از آقای ورزی و یک اتفاق جدید در تلویزیون است؛ بنابراین امیدوارم این اتفاق خیلی خوب نمود پیدا کند؛ چراکه مهم مردم هستند کار را دوست داشته باشند و ما بتوانیم دین‌مان را به مردم ادا کنیم.

این بازیگر در پایان گفت‌وگوی خود درباره اینکه آیا کار جدیدی پس از «معمای شاه» در تلویزیون خواهد داشت؟ اعلام کرد: این روزها به قدری متمرکز «معمای شاه» هستیم و با توجه به اینکه نقشم نقش اصلی این سریال است، به هیچ چیز دیگر جز «معمای شاه» فکر نمی‌کنم؛ چرا که این پروژه کار دشواری است و فعلا نمی‌توانم به کار جدید فکر کنم. در حال حاضر هم دو الی سه سال است که مشغول بازی در این پروژه هستم.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =