اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد و با همکاری هیات ورزشی تکواندو استان مازندران و هیات تکواندو شهرستان محمودآباد یکدوره کلاس آموزش داوری درجه 3 تکواندو در محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازمحموداباد،آموزشی بمنظور ارتقاء سطح داوری در بخش کیوروگی تکواندو ویژه آقایان و به صورت استانی ، از صبح امروز در محل سالن پهلوان حسین توکلی به میزبانی شهرستان محمودآبادآغاز شد.

دوره آموزشی داوری درجه 3کیوروگی تکواندو در بخش مردان، با حضور مسعود استاد ذوالفقاری مدرس کلاس آموزشی و با حضور نفجم رئیس هیأت تکواندو مازندران و ریاست محترم اداره ورزش و جوانان محمودآباد و مسئولین آموزش هیأت تکواندو استان ، صبح ديروز (سه شنبه) در محل سالن حسین توکلی به میزبانی شهرستان محمودآباد پ آغاز شد.

این دوره آموزشی با حضور 40 داور درجه 3 از 8 شهرستان در دو بخش تئوری و عملی زیر نظر ذوالفقاری مسئول کمیته آموزش فدراسیون تکواندو و مدرس این دوره به مدت 4 روز برگزار می شود.
لازم به ذکر است در دوره آموزش داوری درجه 3کیوروگی مباحث قوانین داوری، تجزیه و تحلیل قوانین داوری در بخش تئوری و علائم عملی و کاربرد آنان و نمره گذاری با سیستم در بخش عملی به هنرجویان شرکت کننده در این دوره تدریس خواهد شد.

گفتنی است؛ آزمون دوره داوری درجه سه کیوروگی جمعه (18 دی ماه) در دو بخش تئوری و عملی در محل سالن حسیم توکلی محمودآباد برگزار می گردد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =