مدیر عامل بیمارستان بهبود به عنوان یکی از تعاونی های موفق کشور در حوزه بهداشتی و درمانی توسعه فعالیت های این بیمارستان را مدیون تعاون و مشارکت جمعی خواند.

به گزارش خبرآنلاین، "بهمن ذیجاه" در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: شرکت تعاونی بهداشتی و درمانی "نصر" به عنوان موسس بیمارستان بهبود تبریز از سال 1374 فعالیت خود را با یک ساختمان استیجاری آغاز نمود که در راستای روح تعاون و مشارکت سهامداران هم اکنون مساحت این بیمارستان چهار هزار متر مربع است که با تکمیل طرح توسعه بیمارستان متراژ آن به 18 هزار مترمربع می رسد.

وی تعداد سهامداران این بیمارستان را 200 نفر خواند و اظهار داشت: در حال حاضر 350 نفر در این بیمارستان شاغل هستند و 300 نفر پزشک نیز با این مرکز درمانی همکاری دارند.

ذیجاه این بیمارستان را از جمله معدود بیمارستان های کشور خواند که پرسنل آن جزو سهامداران بیمارستان محسوب می شوند.

مدیر عامل بیمارستان بهبود در ادامه با اشاره به برخی از ظرفیت های درمانی این بیمارستان گفت: در بیمارستان بهبود رعایت ایمنی بیمار جزو اولویت ها به شمار می رود به این معنی که تمام تلاش خود را می کنیم تا با بهره مندی از متد روز دنیا با کمترین آسیبی به بیمار مراحل درمانی را طی کنیم.

به گفته ذیجاه در حال حاضر در بیمارستان بهبود انواع عمل های جراحی انجام می شود و با خرید تجهیزات جدید این بیمارستان به یکی از قطب های جراحی و درمانی منطقه تبدیل شده است.

وی به استقبال شهروندان از این مرکز درمانی اشاره کرد و افزود: به همین دلیل تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا طرح توسعه بیمارستان با سرعت و دقت بیشتری تکمیل شود که امیدواریم طی دو سال آتی این اتفاق بیافتد.

وی در ادامه به برخی خدمات ویژه این بیمارستان اشاره کرد و گفت: بر اساس رسالت و وظیفه ای که نسبت به برخی بیماران در خود احساس کردیم بحث معاینه و تشخیص بیماری سرطان پستان را در اولویت قرار دادیم و به صورت رایگان پذیرای بانوانی هستیم که به همین منظور به بیمارستان مراجعه می کنند.

وی در ادامه به همکاری های مشترک با بانک توسعه تعاون اشاره کرد و افزود: اگر این مرکز درمانی موفقیت هایی را کسب کرده است در راستای تعاون و مشارکت جمعی بوده است و در این راستا بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک تخصصی این حوزه مورد توجه ما بوده است.

گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی حاکی است، غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون نیز در این نشست مشترک ضمن تبریک موفقیت های مختلف به مجموعه دست اندرکاران بیمارستان بهبود اذعان داشت: بیمارستان بهبود یکی از نمونه های بارز موفقیت و توفیق تعاون در جامعه ماست.

وی ادامه داد: تعاون و همدلی در فعالیت های اقتصادی اگرچه دارای دشواری هایی است ولی بی تردید اگر این حرکت مبتنی بر برنامه و اصول باشد نتایجی را حاصل می کند که به هیچ وجه در سایر بخش ها چنین توفیقاتی حاصل نمی شود.

رضایی اذعان داشت: بانک توسعه تعاون نیز خود را موظف به ارایه خدمات به تعاونی ها به ویژه تعاونی های موفق و اثر گذار در جامعه می داند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه مشترک بین بیمارستان و بانک افزود: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه میزان خدمات مان را به مجموعه موفق بیمارستان بهبود افزایش دهیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =