روز پنجشنبه، تجمعات مالباختگان پدیده شاندیز در گوشه و کنار کشور برگزار شد. مسئولانی که با نمایندگان تجمع کنندگان صحبت کرده اند، قول داده اند موضوع را پیگیری کنند. قولی که یکسال است به گوش می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رسانه های جدید، شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی به خصوص تلگرام توانسته اند هماهنگی بی نظیری در بین مالباختگان پدیده شاندیز ایجاد کنند. آنها با استفاده از این ابزار ارتباطی مناسب و سریع توانسته اند عصر روز پنجشنبه را برای تجمعات مختلف در شهرها هماهنگ کنند تا با حضور در مقابل استانداریها و سایر ادارات، به گوش مسئولان برسانند از بلاتکلیفی خسته شده اند. 

فعالیتهای عادی و شرکت سرمایه گذاری پدیده شاندیز حدود یکسال است با شرایط وزارت راه و شهرسازی و دستور دادستانی کل کشور و هماهنگی با شورای امنیت کشور و شورای تامین استان خراسان رضوی و دادستانی مشهد، متوقف شده و هم اکنون سهامداران این شرکت می گویند پولشان را می خواهند ولی پاسخی نمی شنوند.
آنها امروز به صورت همزمان در اصفهان، مشهد، کرمانشاه، کیش، تبریز و برخی از شهرهای استانهای خراسان تجمع کردند.
در کرمانشاه، نمایندگان تجمع کنندگانی که در مقابل استانداری بودند با مسئولان گفتگو کردند و به گفته یکی از این نمایندگان، قرار بر این شد مسئولان استانداری این موضوع را پیگیری کنند و مسئله را به گوش دادستانی مشهد و تهران برسانند که کرمانشاه نیز این مشکلات را دارد. این مسئولان به مالبختگان پدیده گفته اند ما اطلاع رسانی به مسئولان می کنیم که این تجمع شکل گرفته. آنها همچنین توصیه کرده اند مالباختگان برای شکایت و اقدام قانونی از طریق مشهد و تهران فعالیت کنند. این مسئولان گفته اند کاری از دستشان برنمی آید.
در مشهد نیز تجمع کم مایه ای با مراقبت نیروی انتظامی برگزار شده که نسبت به تجمع پنجشنبه گذشته در این شهر، تعداد کمتری را در خود جای داده بود.

تجمع طلبکاران پدیده در مقابل استانداری کرمانشاه


تجمع طلبکاران پدیده در مقابل استانداری اصفهان

هفته گذشته، تجمع دیگری از مالباختگان پدیده شاندیز در مقابل وزارت کشور در خیابان فاطمی تهران برگزار شد که سخنگوی دولت به آن واکنش نشان داد و گفت: دغدغه دولت، حفاظت از اموال و سپرده های مردم است.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 496948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    1 3
    اگه مالباختگان پروژه نگین غرب به حقشون رسیدن، اینا هم میرسن. اونجا هم اوایل تجمع بود و قول های پیاپی برای رسیدگی. تا اینقدر کش دادن و فرسایشی شد که آخرش همه چی فراموش شد.
  • رضا RO ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 0
    نمی دانم چرا مسئولین صدای مردم را نمی شنوند زمانی مسئولین از این شرکت به عنوان یک شرکت ملی نام می بردندیک دفعه همه چیز به هم ریخت اکثر سرمایه گذاران افراد ضعیف هستند که با تعریف وتمجید مسئولین از شرکت باسرمایه اندک خود در ان سرمایه گذاری کردند به فکر ملت باشید سریع مشکل را حل کنید تا اطمینان مردم نسبت به سرمایه گذاری احیا شود بسیاری الان دست وپا میزنندتابتوانند نفس بکشند به فکر ملت باشید مشکل رو سریع حل کنیدبه مقدسات این ملت سزاوار ظلم نیستند از همه چیز خود برای این انقلاب گذشته اند حالا در یابید این ملت هرچه زودتر
  • علی EU ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    5 0
    از صمیم قلب ازتون تشکر میکنم که مشکلاته پدیده رو اطلاع رسانی میکنین. توی این مشکل بزرگ یکی از سایتهایی که همیشه پیگیر بوده خبر انلاینه. وقتی صحبت از پدیده میشه خیلی ها فکر میکنن ما سهامدارا ۱۰ میلیون تومن گذاشتیم الان ۱ میلیارد طلب داریم ولی به خدا اینجوری نیست. خیلی ها مثل من طلب ناچیزی داریم ولی به خاطر اینکه از نظر مالی ضعیفیم اینقدر بهمون فشار اومده. خیلی هارو میشناسم به خاطر پدیده تا همین الان به خاک سیاه نشستن ولی عجیب اینه واسه هیچکدوم از مسوولین مهم نیست. فقط حرف میزنن. حداقل یک میلیون نفر مستقیما با مشکلات پدیده درگیرن ولی کو کسی که براش مهم باشه.من به عنوان یک پدر که بخاطر این شرکت بارها جلوی خانوادم شرمنده شدم و خجالت کشیدم ٬ هیچ وقت باعث و بلنیشو حلال نمیکنم...
  • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    2 0
    به خداي احد و واحد يك سال است فقط حرف ميزنند و مصاحبه ميكنند. نه دست از سر شركت برميدارند و نه تكليف مردم را مشخص ميكنند. اين همه كارگر و كارمند بيكار شدند و پول و زندگي اين همه مردم رو هواست. آيا همينقدر براي مردم ارزش قائل نيستند كه يك بار شفاف از آنچه كه در جريان است براي مردم بازگو كنند؟ يا شايد اصلا چيزي در جريان نيست كه اكثر ما هم همين اعتقاد را داريم كه هيچكس كاري نميكند يك طرف ميگويد پول هست اجازه پرداخت نيست طرف مقابل ميگويد پولي نيست براي پرداخت. ولي هيچ طرف نه رو در رو صحبت ميكنند نه واضح و شفاف. تنها اميد ما همين پيگيري هاي شماست. لطفا تا نتيجه نهايي ادامه دهيد.
  • مهدی لزشهرستان شاندیز A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    1 0
    دولت باشعارتدبیر بدترین بی تدبیری رابابازیهای سیاسی باشرکت پدیده شاندیز انجام داد