"راز های خوب صحبت کردن" به شهروندان آموزش داده می شود

مدیر اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان «رازهای خوب صحبت کردن» با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محسن برجی این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: اصل گفتگو در محیط خانواده و اجتماع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می تواند افراد را برای ورود به عرصه های متفاوت مهیا کند.

این مسئول اضافه کرد: خداوند در قرآن بر تکلم شایسته با مردم تاکید کرده و فرموده است "با مردم به زبان خوش سخن گویید."

وی افزود: از طریق گفتگو است که انسان ها با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و مهارت های گفتاری می تواند موجب تغییر شرایط برای افراد مختلف شود.

برجی، با بیان اینکه زبان و گفتار اگرچه یک نعمت خدادادی و طبیعی است اما می تواند با آموزش و تمرین به بلاغتی برسد که از تاثیرگذاری ویژه ای بر اطرافیان برخوردار باشد، ادامه داد: در همین راستا، مدیریت شهری کرج از طریق معاونت فرهنگی ورزشی و با همکاری موسسه فرهنگی هنری فرهنگ شهر سایه، اقدام به برپایی کارگاه آموزشی «رازهای خوب صحبت کردن» کرده است.

مدیر اجتماعی شهرداری کرج اذعان داشت: در این کارگاه، موضوعات مختلفی از جمله مدیریت استرس و مقابله با کم رویی، افزایش قدرت بیان و نفوذ کلام آموزش داده خواهد شد. همچنین هنر گفتگو، گفتگوی موثر در خانواده و محیط کار، هنر مناظره و شناخت مخاطب در کنار روش های افزایش اعتماد به نفس به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

این مسئول افزود: کارگاه ها به صورت رایگان برگزار می شوند و شهروندان می توانند برای ثبت نام در دوره ها با شماره تلفن 32249820 تماس بگیرند یا عدد 7 را به سامانه 10000717 ارسال کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 498838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =