نشست خبری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نظرآبادبا موضوع جشنواره کتاب، نویسنده و ناشر برتر البرز و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نظرآباد،رضا رنجبرکهن در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه به تشریح بخش‌هایی از فراخوان نخستین جشنواره کتاب، نویسنده و ناشر برتر استان البرز پرداخت.
وی افزود: این جشنواره با گستره استانی و به میزبانی شهرستان نظرآباد در مرحله ثبت‌نام و دریافت آثار می‌باشد و نویسندگان و ناشران استان می‌توانند با ثبت‌نام در پایگاه کتاب البرز به نشانی www.ketabalborz.ir در جشنواره حضور یابند. مهلت ثبت‌نام در جشنواره تا روز ٣٠ دی‌ماه و ارسال آثار تا ٥ بهمن تمدید شده است.
وی تاکید کرد: در بخش ناشر برتر تمامی ناشران و در بخش نویسنده نیز مولفان و نویسندگان ساکن و یا فعال در استان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه پایگاه اطلاعاتی جشنواره در حوزه‌های تخصصی خود شرکت نمایند.
رنجبرکهن افزود:در بخش کتاب جایزه ویژه البرزشناسی و جایزه ویژه نخستین اثر نیز در نظر گرفته شده و علاقه‌مندانی که آثاری با موضوع استان البرز منتشر کرده‌اند و یا نویسندگانی که اثر آماده چاپ داشته و مجوزهای لازم را دریافت کرده اما موفق به انتشار آن نشده‌اند می‌توانند در این بخش شرکت کنند.
وی اعلام کرد: پس از دریافت آثار و مرحله داوری، برگزیدگان در مراسم ویژه‌ای مقارن با ایام دهه مبارک فجر معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نظرآباد در ادامه با اشاره به درپیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، رعایت اخلاق حرفه‌ای در معرفی برنامه‌های نامزدها مطابق قوانین را مهم دانسته و خواستار رعایت تمامی جوانب فرهنگی در نشر اخبار انتخابات شد و خاطر نشان کرد: تشویق و دعوت به مشارکت و جذب حداکثری مردم به حضور در صحنه بایستی الویت اصلی همه باشد.
وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری رسانه‌های شهرستان و استان در بازنشر اخبار و فعالیت‌های فرهنگی خواستار تقویت اخبار و تحلیل‌های حوزه فرهنگ و هنر در مطبوعات و رسانه‌های مجازی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =