اسکندری تاکید کرد؛  جشنواره ورزشی محلات موجب ارتقای فرهنگ شهروندی می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: جشنواره ورزشی محلات موجب ارتقای فرهنگ شهروندی و امسال سومین دوره آن با حضور جمع کثیری از شهروندان برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،فاطمه اسکندری ادامه داد: رونق فعالیت های فرهنگی و ورزشی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود و هر میزان در این حوزه هزینه شود، بهترین شیوه سرمایه گذاری برای ارتقای فرهنگ شهروندی است.

وی با بیان اینکه برگزاری سومین دوره جشنواره ورزشی محلات کرج گامی در این راستا به شمار می رود، خاطر نشان کرد: بر اساس آمار ارایه شده از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، تعداد شرکت کنندگان در دوره سوم به نسبت دوره پیشین 20 درصد افزایش داشته است. سال گذشته بالغ بر 15 هزار و 850 در این مسابقات شرکت کردند و در فضایی دوستانه با یکدیگر به پیکار پرداختند و این رویداد فرخنده به رونق فضای همدلی و همزبانی در بین مردم و مسئولان کمک کرد.

به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، برای چهارمین دوره مسابقات ورزشی محلات 20 رشته ویژه آقایان و 17 رشته ویژه بانوان پیش بینی شده است و شرکت در این مسابقات رایگان می باشد. این مسابقات از اول بهمن کلید خورده و تا اواخر اسفند ماه جاری ادامه خواهد داشت.

اسکندری اطلاع رسانی در این حوزه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امید است با تداوم اطلاع رسانی و فرهنگسازی، شاهد حضور پرشور و گسترده شهروندان در سومین دوره مسابقات ورزش محلات باشیم و فصل دیگری از تعاون، وحدت و همکاری را در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» رقم بزنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 499899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =