ژاپن 3 - ایران صفر / حسرت المپیکی شدن ایران 44 ساله شد

تیم ملی امید ایران با نتیجه سه بر صفر به ژاپن باخت تا حسرت صعود فوتبال به المپیک 44 ساله شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال امید ایران در مرحله یك چهارم نهایی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا به مصاف ژاپن رفته است. نكته جالب درباره این مسابقه، ریلكس بودن بازیكنان ایران پیش از شروع مسابقه بود. بازیكنان ایران بدون استرس خودشان را گرم می كردند و این نشان می داد كه آن ها از نظر روانی آماده برگزاری این مسابقه هستند. محمد خاكپور هم قبل از بازی می گفت كه فقط ایران برای این مسابقه استرس ندارد بلكه ژاپنی ها هم استرس دارند.

تیم امید ایران بازی با ژاپن را با تركیب محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وحید حیدریه، علی عبدالله زاده، علی کریمی، علیرضا نقی زاده، شاهین ثاقبی، مهدی ترابی، میلاد محمدی و ارسلان مطهری شروع كرد.

شاگردان محمد خاكپور در دو دقیقه ابتدایی این دیدار دو موقعیت خوب داشتند كه یكی از آن ها را كریمی با ضربه سر از داخل محوطه 6 قدم ژاپن به بیرون زد. تیم امید ایران بازی را به خوبی كنترل كرد اما این موضوع چند دقیقه بیشتر دوام نداشت و پس از آن ژاپن بر بازی سوار شد. ژاپنی ها بازی را كنترل می كردند و ایران بیشتر به فكر زدن گل در ضد حملات بود.

این مسابقه در نیم ساعت اول موقعیت های خطرناك زیادی نداشت. گرچه تیم ها بد هم بازی نمی كردند اما موقعیت هایی كه روی دروازه دو تیم ایجاد می شد و واقعا خطرناك بود، زیاد نبود. ژاپنی ها در این میان عملكرد بهتری داشتند. در دقیقه 32 داور اولین كارت زرد مسابقه را به محمد دانشگر از ایران داد. خطایی كه او انجام داد یك ضربه كاشته به ژاپنی ها داد كه اسنتر بازیكن ژاپن را خود بازیكنان این تیم به بیرون زدند.

در دقیقه 36 ایران یك موقعیت خوب را از دست داد. امیرارسلان مطهری كه در گوشه محوطه جریمه ژاپن صاحب توپ شده بود، ضربه ای كم دقت به توپ زد و توپ با فاصله از كنار دروازه به بیرون رفت. پس از این هم دوباره هر دو تیم برای باز كردن دروازه حریف ناكام بودند. داور در حالی سوت پایان نیمه اول را می زد كه همچنان دروازه تیم ها بسته بود.

با شروع نیمه دوم، همان روند نیمه اول دنبال شد. موقعیت های خطرناك روی دروازه ها ایجاد نشد و ژاپن و ایران بازی منطقی ارائه می دادند. البته بازیكنان دو تیم گهگاه به دروازه حریف نزدیك می شدند اما این حركت آن ها با موقعیت خیلی خطرناكی همراه نبود. در میان دو نیمه، اصغر مدیرروستا بازیكن بازنشسته و كارشناس فوتبال ایران كه مهمان تلویزیون بود به نكته ای اشاره كرد كه شاید راز موفقیت تیم ملی امید در نیمه اول بود. او گفت كه ایران نسبت به بازی های مرحله گروهی بهتر كارهای تاكتیكی را اجرا می كندو استرس كمتری دارد.

اعتماد به نفس بالای بازیكنان ایران در دقیقه 56 منجر به یك ضربه زیبا از سوی مهرداد محمدی شد كه توپ را با سر به تیر دروازه ژاپن زد. این جدی ترین موقعیت ایران از ابتدای بازی بود.  دو دقیقه بعد هم ارسلان شوت محكمی از پشت محوطه جریمه ژاپن زد كه توپ او به بیرون رفت.

ژاپنی ها با این موقعیت ها متوجه شدند كه به راحتی نمی توانند ایران را پشت سر بگذارند. ایران هم انگار روحیه اش بالاتر رفته باشد، بهتر كار می كرد. اما مسابقه همچنان بدون گل پیش می رفت؛ نه ایران اجازه می داد ژاپنی ها به گل برسند، نه ژاپنی ها اشتباهی می كردند كه منجر به گل ایران شود. 

در دقیقه 77 یك بار دیگر ایران صاحب موقعیت شد. امیرارسلان مطهری كه جلو رفته بود، صاحب توپ شد و تا داخل محوطه جریمه ژاپن جلو رفت. اما دو مدافع ژاپنی به سرعت او را احاطه كردند تا مطهری مجبور به رفتن به سمت گوشه زمین شود. توپ بعد از یكی دو رفت و برگشت، روی دروازه ژاپن ارسال شد كه اگر 10 سانتی متر پایین تر بود و به سر كریمی برخوردی كوچك می كرد، گوشه دروازه ژاپن می رفت. اما ژاپنی ها شانس آوردند كه پرش كریمی به اندازه ای بلند نبود كه او را به توپ برساند چراكه ممكن بود آن ها گل بخورند.

ژاپنی ها كه چند بار دروازه شان تهدید شده بود، سرانجام در یك ضد حمله خطرناك ظاهر شدند. آن ها توپ را تا محوطه جریمه ایران جلو آوردند اما پاسی كه بازیكن ژاپنی داد را دفاع ایران در میانه راه قطع كرد و تن به یك كرنر داد. ضربه كرنر هم نصیب اخباری، دروازه بان ایران شد تا دروازه تیم ملی همچنان بسته بماند.

این تقریبا آخرین موقعیت خطرناك مسابقه در طول 90 دقیقه بود. پس از آن بازی وارد وقت های اضافه نیمه دوم شد و در این دقایق هم تیم ها نتوانستند درازه یكدیگر را باز كنند. داور سوت پایان بازی در پایان 90 دقیقه را زد تا كار به وقت های اضافی كشیده شود.

با شروع وقت اضافه اول، ایران خیلی زود یك حمله روی دورازه ژاپن انجام داد اما دروازه بان ژاپن ا گرفتن توپ و سرنگون كردن مطهری، این موقعیت را از ایران گرفت. ژاپن هم البته خیلی زود یك موقعیت روی دروازه ایران ایجاد كرد كه خط دفاعی ایران اجازه نداد این موقعیت به گل تبدیل شود. دو دقیقه بعد، ژاپن روی یك ارسال و یك ضربه سر دقیق به گل اول این دیدار دست یافت. 

ایران دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل خیلی زود حملات خود را آغاز كرد. یك دقیقه بعد از گلی كه ایران خورد، ارسلان مطهری پشت محوطه جریمه ژاپن صاحب توپ شد كه ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.  چند دقیقه بعد دوباره ارسلان مطهری بود كه می توانست روی پاس خوب هم تیمی خود دروازه ژاپن را باز كند اما او نتوانست توپ را خوب استپ كند و با فاصله گرفتن از توپ، این موقعیت را از دست داد.

داور سوت پایان نیمه اول وقت های تلف شده را زد و ایران یك گل از ژاپن عقب بود. اما بازیكنان امید ایران فعلا 15 دقیقه وقت برای جبران این نتیجه دارند و با توجه به انرژی زیادی كه تیم امید ایران دارد، هنوز امید به تغییر نتیجه وجود دارد.

اما ژاپنی ها در اولین دقایق نیمه دوم وقت های تلف شده ایران را غافلگیر كردند. این تیم با یك شوت از خارج محوطه جریمه، توپ را به كنج دروازه ایران فرستاد تا دومین گل ژاپن به ثمر برسد. دو دقیقه بعد ژاپن از همان جایی كه گل دوم را زده بود، دوباره توسط همان بازیكن دروازه ایران را باز كرد. ناكاجیما به فاصله دو دقیقه ، دو بار دروازه ایران را از یك نقطه باز كرد.

ایران سه گل عقب افتاد اما شاگردان خاكپور كار را تمام شده نمی دانستند. آن ها تلاش می كردند دروازه ژاپن را باز كنند و در دقیقه 116 موقعیت باز كردن دروازه حریف را هم داشتند كه كریمی توپ را به تیر دروازه ژاپن زد. پس از این صحنه، ایران موقعیت خیلی خطرناكی نداشت و تا پایان مسابقه اتفاق خاصی هم رخ نداد. ایران این مسابقه را با نتیجه سه بر صفر به ژاپنی ها باخت تا حسرت صعود به المپیك 44 ساله شود.

فوتبال ایران آخرین بار در المپیك 1976 شركت كرد. البته ایران در سال 1980 هم مجوز حضور در المپیك را گرفت كه خودمان به این مسابقات تیم اعزام نكردیم. 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 101
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هاشم A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    1 0
    آقاي مايلي كهن خيالت راحت شد؟ همه بد هستن، آقاي سوپر مربي تحويل بگير
  • بی نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    1 0
    پنچر شديم
  • بی نام A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    1 0
    برو بابا چقدر این اخباری سوراخه...هرشوتی زدن گل خورد....
  • عباس A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    2 0
    اون چیزی که مارو بیشتر از باخت به ژاپن ناراحت وکلافه میکنه شاید باخت نباشه چون برد وباخت توی فوتبال هست اون چیزی که مارو عصبانی میکنه اینه که اقایان مایلی وخاکپور بجای تمرکز روی تیم خودشون به انتقاد از تیم ملی میپردازن اقایون اول برین خودتون رو اصلاح کنین بعد دنبال انتقاد باشین اقای مایلی کهن چی از فوتبال مملکت میخوای
  • بی نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    222 4
    چرا علی دایی رضایت داد؟
  • علی A1 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    اگه ما اول اسیا هستیم مدیون و مرهون کیروش هستیم حالا اقای مایلی کهن بیا جواب بده
  • زهره A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    319 7
    خداحافظ المپیک خداحافظ خاکپور و خداحافظ استاد مایلی کهن....
  • همه چیز تقصیر کی روش است A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    306 5
    اقای مایلی ای کاش بجای تمرکز روی تیمت فقط یک کم خودت رو اصلاح میکردی چی از فوتبال مملکت میخوای توروبخدا دست از فوتبال بردار اونوقت بردهای کی روش رو به تمسخر بگیر
  • احمد ت A1 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    یعنی مایلی کهن باز هم میخواد انتقاد کنه از کی روش؟؟
    • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      73 2
      به مسعولین تبریک میگم دست مریزاد ‌. ...ممنون که ۵/۵ میلیارد خرج این تیم کردید ..مدیریتتون ستودنیست واقعا
  • محسن RO ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    216 6
    آقایان مایلی کهن و خاکپور باید پاسخگو باشند
  • بوئين زهرا IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    206 7
    تحقير فوتبال ايران در برابر ژاپن و در آسيا ، بر منتصبين مربيان اين تيم كه دستگاه ورزش بود و حاكميت فوتبال و مربي تجربه اولي و سرپرست پر مدعا و پر تنشش مبارك و ميمون باد
  • بی نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    192 4
    ما انتظاربردنه ژاپن رو نداشتیم اما ازقطر نباید میخوردیم تا الان باکره شمالی بازی میکردیم همون قطری که خاکپورگفت رقیبان ماتو این گروه چین وسوریه هستن
  • مجید A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    191 9
    سلام آقای مایلی کهن
  • سليمان A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    185 7
    تنها نقطه مثبت اين مسابقات اين بود كه خاكپور تجربه كسب كرد
  • مجي بلا IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    246 7
    مصاحبه مايلي كهن: من از كيروش بهترم ديديد من از ژاپن سه تا خوردم ...
  • سیاوش IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    163 8
    واقعا حیف این تیم بود حیف این بچها بوددددد اخه چرا ترکیب تیم باید اینجوری باشه با لج و لج بازی نمیشه کاری رو انجام داد مایلی کهن چه بار فنی داره؟؟غیر حاشیه چی ساخت واسه تیم؟؟؟ بسه دیگه اقاییون بسه
  • نظري IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    كارشناسشون تو تلويزيون گفت از الان بايد فكر 4 سال ديگه باشيم و 44 ساله كه داريم اينو ميگيم ، موتورگازيها
    • محسن IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      21 95
      نه که با بنز به عراق نباختیم باز صد رحمت به موتور گازی دفاع اتوبوسی جلوی بحرین و عراق نکردن. جلوی ژاپن هم خوب هجومی بازی کردیم
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    185 8
    اگه کروش بره فوتبالمون این طوری مضحکه و تحقیر میشه در مقابل حریف های آسیایی حریف های قدر که جای خود داره ما در مقابل ژاپن و قطر بودیم نه تیم های فوتبال مطرح دنیا
    • بی نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      8 71
      تیم یعنی همین خیلی خوب بازی کردیم میتونستیم برنده بازی تو نود دقیقه باشیم . اما کم تجربه بودیم .کادر فنی باید حفظ بشه تا در اینده امثال وینگادا و کیروش چهار تا چهار تا از از امثال ویتنام نخورند. اخه کیروش چی داشت جز دفاع اتوبوسی .اونم که نتیجه نداد .
  • عباس A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    240 9
    اینم مربی ایرانی بخدا قسم میخوام از ناراحتی گریه کنم اونوقت به بردهای کی روش انتقاد میکنه این مایلی کهن توروبخدا دست از فوتبال بردار اقای مایلی کهن
  • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    211 6
    تبریک به مایلی‌کهن لطفا هرچه سریع‌تر کیروش رو اخراج و با حاجی مایلی تعویض کنید که سه‌تا سه‌تا از ژاپن و قطر بخوریم و بردن بحرین و قطر و امارات واسه‌مون رویا بشه.
  • طولابي IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    138 7
    منتظر نظر كارشناسي استاد و معلم آقاي جلالي هستيم
  • بی نام A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    179 5
    مایلی.....ببببببببببببببررررررررررررررررررووووووووووووووووو
  • مهران A1 ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    202 9
    اقای خاکپور اقای مایلی کهن پاسخگو باشین.اقای چشمی حالا گریه کن.اقای خاکپور جای خالی نورالهی و عزت الهی رو حس کردی.اقای خاکپور دیدی از لحاظ فنی چقدر از کیروش فاصله داری........ حالا باز بگین کیروش مربی نیست
  • بی نام IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    199 7
    اینم به افتخارات مایلی کهن اضافه کنید
  • یاسی A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    165 5
    اونوقت مایلی کهن از برهای یک هیچ تیم کی روش از برابر بقیه تیمها انتقاد میکرد برادر من اول برو خودتو اصلاح کن چی میخوای ازین فوتبال بینوا
  • فرمون A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    من تا الان فکر میکردم تیم ملی ایران با سوریه و قطر و چین و ژاپن مسابقه داده ولی الان فهمیدم رقابت تیم امید ایران با تیم ملی بزرگسالان ایران بوده. چون زیر همه مطالب شاهد کل کل طرفداران کادر فنی تیم تیم امید و طرفداران کادر فنی تیم بزرگسالان هستیم
    • عباس A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      32 3
      دوست عزیز این کل کل رو مایلی کهن شروع وادامه داد ای کاش بجای اینکار وانتقاد از بردهای تیم ملی فقط یکم روی تیم امید تمرکز میکرد شاید با نتیجه ابرومندتری میباختیم
  • بی نام A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    172 9
    تقصیر کیروش بود. چرا خوشحالی نکرد؟
  • علی IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    107 4
    واقعاً متاسفم واسه این تیم مربی و تصمیمات فدراسیون حیف وقتی که گذاشتیم واسه دیدن این تیم مزخرف
  • ادوين A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    128 3
    خداحافظ المپيك...سلام مايلي كهن
  • سليمان A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    147 3
    تا كي بايد چند تا ادم ... تو اين فوتبال تصميم بگيرن ، اقاي خاكپور تاكتيك تيمت جز ترابي چي بود اقاي مايلي كهن شما مظري نداري ميخواي كيروش بيارم بزنيش ، كفاشيان تا كي بايد تو رو تحمل كنيم ،
  • مهدی A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    فقط بدشانسی....خداوکیلی تیم خوبی بود ولی بدشانسی آورد....چه توپ هایی گل نشد...
  • محسن RO ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    171 5
    آقای مایلی کهن شما هم اگه میتونستی تیم رو میبردی المپیک بعد چهارم میکردی،،،،همش دنبال حاشیه ای،،،این تیمم ممد مایلی نابود کرد،،،بازیکنا تلاش کردن بهشون خسته نباشید میگم
  • بی نام RO ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    150 4
    چشم آقای مایلی کهن و رفقا روشن من موندم این تیم اصلا برنامه ای برای وقت اضلفه داشت؟ من موندم این تیم اصلا بدنسازی داشته؟
  • بی نام GB ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    154 4
    این تورنمنت دوران موتور گازی ها را به ما یاداوری کرد
  • بی نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    اقای مایلی کهن اونقدر علیه کیروش بزرگ مصاحبه کردی که ما دلمون بااین تیم نبود اخیرا رسایی شدی بودی واسه خودت
  • حمید RO ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    کاش یه زره مایلی مثل کیروش غیرت کاری میداشت
  • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    177 8
    همچین میگن ۴۴ ساله شد انگار ۴ سال دیگه میخوان برن
  • بی نام RO ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    129 5
    مایلی خسته نباشی خدا قوت پهلوان
  • زهرا IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    167 4
    اونایی که نذاشتند کرانچار بیاد الان باید جوابگو باشند. آقای مایلی کهن و خاکپور عیار خودتونو با این بازیها نشون دادید پس لطفا بعد از این در مورد کیروش اظهار فضل نکنید.
  • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    168 3
    برگ زرینی دیگر در کارنامه پر افتخار ممد مایلی
  • امان از مایلی کهن A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    148 5
    این اقای مایلی کهن چی از این فوتبال میخواد برادر من تورو به خدا دست ازین فوتبال بردار
  • رضا A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    178 6
    ژاپن بسیار زیرکانه بازی کرد و از موقعیت هاش استفاده کرد.یه مهاجم با کیفیت باید از تک موقعیت هاش استفاده کنه ارسلان مطهری در استفاده از موقعیت ها بسیار ضعیف عمل کرد واینم باید دونست که باسیستم غیرتی و علی اصغری جناب مایلی کهن نباید انتظار معجزه داشت خداحافظ المپیک
  • بی نام A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    190 6
    اگه کیروش الان مربی بود مایلی کهن چی کار می کرد ابرو می برد، داد و بیداد میکرد الان خودش با کادرش تیم امید را نابود کرد.
  • نوید A1 ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    172 3
    ما توی ایران قحطی مربی داشتیم که رفتید کسی که هنوز مدرک مربیگری نداره و نه تاحالا تجربه ی مربیگری داشته را گذاشتید مربی؟؟؟اینم نتیجه ی باند بازی
  • خشايار ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    166 4
    آقاي مايلي كهن واقعا خسته نباشيد..... فقط اومدي ايران يادت باشه حذف شدن تيم رو گردن كيروش بندازي و بر ضدش باز مصاحبه كني تا شايد از دردت كم شه
  • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    158 3
    ممنون مایلی کهن با حاشیه ها تیم رو نابود کردی به جای تمرکز رو تیم خودت تمتم انرژیت رو صرف دخالتو بهونه های بی ربط از کروش کردی
  • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    64 3
    خوابیدین؟ چرا آپدیت نمیکنین خبرتون رو؟
  • حسین IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    162 5
    آقای مایلی ایران هرگز در مسابقات فوتبال آسیایی اینقدر تحقیر نشده بود انشاله به امید این که امثال شما و افراد همیشه الکی منتقد برای همیشه از فوتبال ایران کنار گذاشته شوند.
  • عربلو IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    96 3
    تو اينجا ظاهرا ً حالا حالا ها بايد عمر و اميد مردم در همه چيز سوخت و هدر بشه
  • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    126 6
    مايلى رفته صوقاتى بخره
    • محمد A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      11 0
      سوغاتی
  • بی نام US ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    130 5
    تیم دیگری توسط زوج ناکام مایلی خاکپور ناکام شد. این همه اردو و تدارکات و ... این تیم فقط مشکل فنی داشت وقتی تو تهران به عربستانی باخت که در این مرحله حرفی برای گفتن نداشت.
  • كامران A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    97 18
    اين گل ها رو فقط يه گلر پر مدعاي ايراني ميخوره ، دمت گرم
  • ferd TR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    167 7
    از قدیم گفته اند که بار کج به مقصد نمیرسد .آن آقایی که با حضورش در کادر فنی چیزی جز تنش و حاشیه فایده ای نداشت و این جایگاه رو برای تسویه حساب با مربی خارجی اختیار کرده بود باید پاسخ باشد. نکته تاسف بر اینست که این آقا در هیچ دوره بی کار نبوده و خود رو صاحب و منجی این فوتبال میداند .میگویند انتقادات ایشان از سر دلسوزی است.ولی با نگاهی به حضور ایشان می تون فهمید که درد ایشان حضور در صحنه فوتبال است به هر نحوی که شده و در تمام ادوار ......
  • reza A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    173 9
    تبریک ویژه به اقای مایلی کهن
  • سید مصطفی A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    توی این چند سال اینقدر به خوب بودن و اول بودن تیم ملیمون در سطح آسیا عادت کردیم که نفهمیدیم این هنر کیروشه که ایران را اول نگه داشته... این هنر کیروشه که قطر رو تو انتخابی جام جهانی تو کشورش می بریم ... این دانش کیروشه که تیم شیلی تیم پنجم جدول فیفا رو 20 می بریم... اما یه عده مثل مایلی کهن بدون اینکه سواد فوتبالشون رو از 20 سال پیش به این طرف اصلا تغییری داده باشن در مورد اون اظهار نظر می کنن...
    • بی نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      138 4
      دلواپسه میفهمی دلواپس البته دلواپس پست و مقام وجیبش
    • بی نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      یکی از هنراش باختن به عراق داعش زده بدون لیگ هم هست.
    • بی نام A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      کیروش هم توی مرجله یک چهارم ایران رو حذف کرد. فوتبال ایران خراب شده
  • بی نام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    176 9
    مایلی کهن استاد شکست در دوحه. نسل های ایرانی فدای خودخواهی یک نفر شد.
    • بهزاد IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      105 4
      و وزير و كاشاني و ....
  • بي نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    203 3
    يعني خجالت نداره براتون دو سال ناله كرديد كه كيروش فوتبال نمي فهمه ، حالا اين وضع تيممونه كه در اختيار شماست. فقط ميخوام از دهنتون بشنوم تاكتيكتون چي بود كه ما اصلا هيچي نديديم . يعني معلوم بود بازيكنا توجيح نبودن كه شرح وظايفشون چيه هيچ كس خوب نميدويد، حالا سال هاي بعد همين بازيكنا دست كيروش ببين چه جوري ازشون بازي ميگيره. شماها ادعاتون بود بايد از گروه ارژانتين و نيجريه و بوسني بالا ميرفتيم اينجا نميتونيد يه تيم ژاپن رو ببريد، تازه اين ژاپن قدرتي نداشت ، ببين تيم ما چقدر داغون بود كه نتونست اين ژاپن رو ببره، برو اقاي مايلي كهن خجالت بكش يه خورده ، امسال تو اين فوتبالو خراب كردن، به جز سه چهار نفر اصلا كسي انگيزه اي براي بازي ندلشت، جوري خاكپور گفته بود اينا رو نگه داشتم واسه دور حذفي
  • روحيه IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    55 11
    انشاالله با برجام 3 در چهارسال ديگه شايد و بلكه شايد المپيكي بشيم
  • رضا A1 ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    131 4
    افتخار وبرگ زرینی دیگر در کارنامه مایلی کهن
  • بی نام US ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    125 2
    آقای خاکپور شما گفته بودید که تیم ژاپن ستاره نداره،پس چرا با این همه ستاره که داشتی اینطوری باختی
  • بی نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    118 5
    اقای مایلی مطمئنا انتقاداتی به کیروش هست اما شما ابروی مربی ایرانی رو بردی همش ادعا دو بازی سخت دوشکست مفتضحانه عزیز جان بشین خونه نوه هاتو بزرگ کن
  • بی نام A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    90 5
    آقای خاکپور هم اینجا تجربه کسب کرد، مهم تجربه ایشون بود ، مردم و چشم انتظاری اونها مهم نیست، مهم این بود که مربی ایرانی بود ...ایرانی، ما باید همه چیزو خودمون تجربه کنیم، بیگانه ها کثیف هستن ...ما پاکیم این مهمه
  • بی نام A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    113 3
    انتخاب خاکپور اشتباه بزرگی بود که آقای کاشانی باید پاسخگو باشه . حیف این بازیکنای که از لحاظ تکنیک خیلی یرتر از ژاپن بودند ولی حیف که تاکتیک تیمی نداشتند.
  • عباس A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    125 4
    اقای مایلی اونوقت تساوی یک یک با تیم ژاپن رو مسخره میکرد اقاجون دست از این فوتبال بردار لطفا
  • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    91 4
    من هم بودم به قطر و ژاپن می‌باختیم. اسمایلی استاد مایلی.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    15 74
    کیروشی پور3مایلی ژاپن0
  • بی نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    84 7
    بنظر من کسیکه این آقایان به اصطلاح مربی بدون کارنامه و مدرک رو بعنوان سرمربی انتخاب می کنه باید جواب بده
  • بی نام A1 ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    91 6
    حالا مایلی کهن میگه تقصیر کیروشِ
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    60 2
    حالا آقایان دعوا کنند. اشک و ناراحتی و بغضش هم مال ما. ای خدا ما چه کرده ایم که باید این حال و روزمان باشد.
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    87 4
    واقعا افسوس میخورم بابت این کادر فنی ک حتی اصول اولیه مربیگری رو هم نمیدونن... ۴ تا بازی کردن با ۴ تا ترکیب مختلف کجای دنیا ترکیبی ک نتیجه میگیره رو دو بار تو یه تورنومنت تغییر میدن حالا همین آقایان خاکپور و مایلی کهن از کیروش ایراد میگیرن و میگن چرا همش یک هیچ میبری خوب اقا شما هم بیا یک هیچ ببر دیگه واقعا حیف این همه بازیکن مستعد
    • بی نام IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      29 1
      این اوج خلاقیت حاجی مایلی بود که تیمای دیگه نتونن تاکتیک تیمی ما را بفهمن. یاد بازیهای آسیایی افتادم که مایلی شماره بازیکنا را با هم عوض میکرد که تیمای حریف را به اشتباه بندازه.
  • حسین A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    74 5
    مربی‌های ایرانی عادت دارند با خودشان لج کنند. آقای خاکپور اگر احمد نوراللهی را به دلایل واهی حذف نکرده بود، شاید الان رویای چهل ساله‌ی هفتاد میلیون ایرانی را به باد نداده بود. ضعف ما در این مسابقات در میانه‌ی میدان بود که نوراللهی به‌خوبی می‌توانست آن را برطرف کند.
  • سیاوش SE ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    61 3
    روزگاری در ایران چهار تیم دارائی بانک ملی راه آهن و استقلال در رده امیدها بهترین بازیکنان را پرورش میدادند.در رده امیدها تیم بانک ملی حرف اول را میزد و همیشه بهترین های تیم ملی امید از بانک ملی بودند که سالها در تیمهای بزرگ میدرخشیدند. تیمهائی مثل پاس هم بودند که با بازیکنان سرباز قلدرترین تیمهای پایتخت را از پا درمی آوردند.الان کدامیک از این تیمها کار پایه ای میکند؟ بانک ملی که وجود ندارد.پاس هم که به رحمت خدا رفت.دارائی را اگر توانستید پیدا کنید خبری هم به ما بدهید..یک راه آهن است که آنهم شده ملک طلق یکی دوتا سرمایه دار..استقلال هم که تیمهای پایه اش یک سال هستند و بعدش نه .یک تیم سپاسی شیراز هم بود که آنهم دسته دوم است..کادر فنی هم که صحبت نکنیم بهتر است..واقعا توقع نتیجه هم دارید؟؟؟
  • بی نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    عاشقان سینه چاک کیروش عقده گشایی کنین زمان خوبیه خخخخخ
    • عباس A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      38 2
      واقعا که خیلی رو داری
    • بی نام A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      41 3
      ازمثبت هات معلومه خیلی طرفدار داری
    • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
      64 2
      ما عقده گشایی نمیکنم داریم از واقیعت و درد فوتبال حرف میزنیم .که یکیش وجود ادمهای بیسواد فوتبالی که با هوچی گری. پست و مقام میگرن و فوتبال نابود میکنن و باز طلبکارن . واللا جواب ابلهان خاموشی است .
  • بی نام US ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    23 0
    فوتبال ایرانی را دوباره دیدیم فوتبالی بدون کار جمعی و متکی به ستاره ها , البته باید قبول کرد بازی با ژاپن بهتر از بقیه بازیها بود این مشکل فوتبال ایران در قسمت مربیگری است باید پذیرفت
  • بی نام A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    19 0
    بیاین یکبار کار اصولی کنین مثل همین امارات این تیم جوانان که دست امیرحسین پیروانیه تیم فوق العاده اییه بذارین باهمین کادر بیاد4سال دیگه واسه المپیک دوباره یکی دیگه مث خاکپورو حاضری خور نیارین سر یه تیم
  • بی نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    33 1
    مایلی کجایی؟ دقیقن کجایی؟؟
  • سهند A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    46 1
    مقصر اصلی این علی داییهآخه قوربونت برم چرا رضایت دادی آخه چرااا؟
  • بی نام A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    11 19
    خداییش داشتن خوب بازی می کردن تو 90 دقیقه ایران حقش بود ببره نمیدونم چی شد تو وقت اضافه 3 تا خوردن
  • رضا A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    31 0
    دیدن فوتبال این مملکت غیر از اعصاب خوردی چیزی نداره من که خیلی وقته دیگه دنبالش نمیکنم ،شما هم وقتتونو الکی برا دیدن این فوتبال تلف نکنین
  • محمدرضا RO ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    6 25
    من بعد بازی با قطر خیلی انتقاد داشتم از کادر فنی ولی الان دور از انصاف انداختن باخت به گردن کادر فنی انصافا سیستم دفاعی تیم درست شده بود و خوب به فاز حمله میرفت و... تیم رو به بلوغ بود ولی باختیم چون حق ژاپن بود بره بالا نه بخاطر مربیش که بخاطر دوراندیشیش و سرمایه گزاریش. بهرحال خوب بودیم
  • بی نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    24 2
    دوستان یه سوال:بنظرتون عادل برنامه ویژه میزاره مخصوص تیم امید؟چون دو سه هفته ای هم برنامه 90نبود.
  • افشینن A1 ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    46 2
    تنها تاکتیک تیم ارسال از خط دفاع ایران به ارسلان مطهری تازه رفیق اقای مایلی کهن کلی این تاکتیک رو تعریف کرد
  • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    131 2
    من موندم ما يلي كهن ديگه با چه رویی حرف بزنه درباره تیم ملی بزرگسالان دهن مارو سرویس کرده بود انقدر درباره اردوی تیم ملی حرف میزد،ترکیب و تعویض هارو هم دیدیم واقعا که متاسفم اخرشم گفتن آقای خاکپور همه چی گردن من و تمام خودشو راحت کرد
  • بی نام A1 ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    60 2
    باید از فدراسیون و وزارت و کمیته المپیک خواست یک مشت ادم بی سواد و امتحان پس داده که تنهعا هنرشون های و هوی بیشتر نیسن رو میفرسته خوب قراره بهتر نتیجه بگیره
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    93 3
    اگه کیروش هشت میلیارد هزینه کرده بود الان دارش میزدن.حاج آقایان کاشانی و مایلی کهن چه جواب دارید که پول بیت المال رو حرام کردید.شما که ادعای مسلمانی تون میشه و بقیه اجنبی هستند و کافر .بی غیرت تر از شما و بی دین تر از شماها تو عمرم ندیدم.
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    مقایسه نکنین مگه کیروش با ماهی ۵۰۰میلیون رفت نیمه نهایی جام ملتها که این تیم بره
  • احمد A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    64 4
    اقای خاکپور اگر میدانستید دانش مربی گری ندارید چرا سرمربی گری را قبول کردید و با احساس یک ملت بازی کردید.شما اصلا کارنامه مربی گری داشتید؟
  • قشم A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    15 69
    تیم بازی قشنگی کرد تبریک میگم به اعضای کادر فنی و آقای خاک پور خسته نباشید به بازیکنا