مغز متفکر تشکیلات علی آبادی مهمترین پست المپیکی کاروان المپیک را بدست آورد!

هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مهمترین مسئولیت کاروان ایران در المپیک را به مردی داد که برای کاندیدای رقیب هیات رئیسه فعلی کمیته ملی المپیک تلاش می کرد.

 

فرهاد عشوندی - خبرگزاری خبرآنلاین: اصغر رحیمی به انتخاب هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ، سرپرست کاروان ایران در بازی های ریو است. اصغر رحیمی که در کارنامه اش سابقه فعالیت در رشته تکواندو را دارد ، بعد از حضور مهدی قدمی در کمیته ملی المپیک ایران ، در سمت های مختلفی قرار گرفت. او در زمان نایب رئیسی قدمی در کمیته ملی المپیک که دوران محمد علی آبادی بود ، در مسابقات مختلفی دستیار اجرایی کاروان های اعزامی بود. این بار اما مهمترین سمتی را که معمولا در همه کاروان ها ، دبیرکل بر عهده می گیرد یا یکی از بزرگان اجرایی ورزش هر کشوری مسئولیتش را می پذیرد بر عهده گرفته است.

اصغر رحیمی در روزهای منتهی به انتخابات کمیته ملی المپیک ، در کنار محمد علی آبادی و مهدی قدمی حضور داشت و مغز متفکر این گروه برای موفقیت در انتخاباتی بود که در نهایت گزینه شان کمتر از ده رای آورد.قبل از انتخابات دو سال قبل حتی او را دبیرکل پیشنهادی گروه علی آبادی قدمی برای کمیته ملی المپیک معرفی می کردند اما این گروه شکست سنگینی در انتخابات خورد و فدراسیون های ورزشی روی خوشی به این گروه نشان ندادند.

رحیمی اما بعد از روی کار آمدن کیومرث هاشمی همچنان در این کمیته و در سمت مسئول نظارت و ارزشیابی بر تیم های اجرایی به مسئولیتش ادامه داد و درحالی که نام چند المپین سرشناس که مسلط به زبان انگلیسی هستند و نامی چون نصرالله سجادی ، مرد شماره دو ورزش ایران برای این سمت مطرح بود ، به عنوان سرپرست کاروان ایران منصوب شد تا از این پس بتواند در رزومه اش یکی از مهمترین مسئولیت های المپیکی را داشته باشد و به آن افتخار کند. افتخاری که در کمیته ملی المپیک کیومرث هاشمی نصیبش شده است! 

4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    6 0
    خب علی ابادی را هم بیارن