گیمی که دونالد رامسفلد؛ وزیر دفاع اسبق 83 ساله آمریکا ساخته را ببینید

دونالد رامسفلد، وزیر دفاع اسبق آمریکا، از ویدئو گیم خود بنام چرچیل سالیتر/ Churchill Solitaire رونمایی کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، وزیر اسبق 83 ساله نشان داد که کسب فناوری‌های جدید و مدیریت بر آن‌ها مرز نمی‌شناسد و با عرضه کارت بازی چرچیل ایده‌های فنی خود را در عرصه صنعت گیم به رخ کارشناسان کشیده، تا جایی که کارشناسان حوزه گیم می‌گویند این ویدئو گیم پیشرفته‌ترین ویدئو گرم از سری سالیتر است.

این گیم بر اساس استراتژی‌های چرچیل در جنگ جهانی دوم تعریف‌شده و گیمی سیاسی-نظامی-استراتژیک است که به درد سیاستمداران و نظامیان می‌خورد و در آن دودسته کارت چیده می‌شود و برنده نهایی چرچیل (با سمت Prime Minister) می‌شود.

رامسفلد در مراسم رونمایی از گیم خود که فعلاً روی آی او اس اپل کار می‌کند{لینک} گفت گیم سازی را از همکار خود در ناتو بنام Andre de Staercke آموخته است.

 البته وی به‌طور مستقیم کدنویسی این گیم را انجام نداده اما مراحل توسعه گیم، استراتژی گیم و مدیریت پروژه و برخی کدهای ساده را انجام داده است.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    47 12
    البته سمبلیک پشت این گیم هست این اقا. بهتره مسولین ما یاد بگیرن یه همچین بازی هایی رو تا بتونن در عرصه بین الملل زبان سیاستمدارانه غربی ها رو یاد بگیرن و با شناخته استراتژی های اونها، بتونن دستشونو بخونن و در میدان سیاست کم نیارن. فقط ظریفه که تونسته این کار و انجام بده بین سیاستمدارای ایرانی.
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    10 0
    جالب بود.ممنون