ایسنا نوشت:رییس اسبق کمیته ملی المپیک در ارتباط با رای صادر شده توسط AFC در پرونده اختلافی ایران و عربستان توضیحاتی را ارائه کرد.

سید مصطفی هاشمی طبا در پاسخ به این سوال که در نهایت این گونه به نظر می‌رسد که رای AFC در ارتباط با اختلافات فو‌تبا‌لی پیش آمده بین ایران و عربستان به نفع سعودی‌ها صادر شده است، اظها‌ر کرد: این موضوعی سیاسی است. سعودی‌ها به دنبال این هستند که بگویند در ایران ناامنی وجود دارد. در حقیقت باید بدانیم که AFC در دست آنها است و با برخوردهای سیاسی فو‌تبا‌ل را تحت الشعاع قرار داده‌اند.

وی درباره این که دبیر کل فدراسیون فو‌تبا‌ل ایران نیز در این جلسه حضور داشت، اما با توجه به تصمیم گرفته شده مبنی بر این که اگر تفاهم میان کشورهای ایران و عربستان تا تاریخ 25 اسفند ماه سال جاری برقرار نشود، دیدارهای باشگاهی دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا به کشور ثالثی خواهد رفت، بیا‌ن‌ کرد: دبیر کل فدراسیون فو‌تبا‌ل هم کاری نمی‌تواند بکند. وقتی فرمان دست آنها است ما نمی توانیم کاری انجام دهیم. رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل یا دبیر کل فدراسیون فو‌تبا‌ل نیز هر کاری که بخواهند انجام دهند فایده‌ای نخواهد داشت.

رییس دو دوره سازمان تر‌بیت ‌بدنی از سال‌های 72 تا 80 و نیز دبیر اسبق کمیته ملی المپیک با اشاره به این که تاکیدی ندارد مسئولان فدراسیون فو‌تبا‌ل وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند، گفت: ‌AFC تصمیمات را پشت پرده می‌گیرد و در حقیقت ما نمی توانیم توطئه آنها را خنثی کنیم.

هاشمی‌طبا در ادامه این گفت‌و‌گو به گزارش کمیسیون اصل "90" در ارتباط با پرونده فساد در فو‌تبا‌ل اشاره کرد و گفت: فدراسیون فو‌تبا‌ل باید نسبت به این گزارش پاسخگو باشد، اما باید به این مطلب اشاره کنم آنچه در این گزارش عنوان شده است به مدیریت فو‌تبا‌ل پرداخته و نه به مساله فساد در فو‌تبا‌ل و فدراسیون فو‌تبا‌ل باید به این مساله پاسخ دهد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: باید در‌ رابطه با این گزارش فدراسیون فو‌تبا‌ل و وزارت ورزش و جوانان پاسخ دهند. این مسائل بحث مدیریتی است و من تصور می‌کنم که در آن فساد در فو‌تبا‌ل عنوان نشده است.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    12 0
    خدا ما چقدر نفوذمون زیاده و روز به روزم بیشتر میشه.کل منطقه دست عربستانه از سیاسی بگیر تا ورزشی و غیره.ماهم فقط ادعا بلدیم.عمل صفر.
  • محمد A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    6 0
    اگه فرمان دست سعودی است حتما کمی از ان هم به دوران مدیریت امثال شما تو ورزش برمیگرده.این قدرت سعودی حاصل الان که نیست