۰ نفر
۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از فعالیت ٢٥١ مرکز تبلیغاتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،محمد طاهری گفت: تا پایان دی ماه ١٣٩٤ تعداد ٢٥١ کانون و شرکت تبلیغاتی مجوز فعالیت در استان البرز را دریافت نموده اند و برای ٤٥ متقاضی هم موافقت نامه تاسیس کانون تبلیغاتی صادر گردیده است که مراحل معرفی مکان فعالیت و اخذ تاییدیه های لازم را طی می کند.
طاهری اظهار داشت: از این تعداد مرکز تبلیغاتی ٢٤٤ مرکز دارای صاحب امتیاز حقیقی بوده و ٧ مرکز تبلیغاتی دارای صاحب امتیاز حقوقی می باشد که مجوز شرکت تبلیغاتی دارند.
وی افزود: از ٢٥١ مرکز تبلیغاتی دارای مجوز فعالیت در استان البرز ١٨٧ مرکز تبلیغاتی در کرج مستقر می باشد ٢٦ مرکز تبلیغاتی در شهرستان ساوجبلاغ فعالیت دارد ١٤ مرکز تبلیغاتی دارای مجوز فعالیت در فردیس است ١١ مرکز تبلیغاتی در محمدشهر مستقر هست ٨ مرکز تبلیغاتی مجوز فعالیت در نظر آباد را دارد ٣ مرکز تبلیغاتی در اشتهارد و ٢ مرکز تبلیغاتی در ماهدشت فعالیت دارند.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: به لحاظ نوع جنسیت صاحب امتیاز و مدیر مسئولی مراکز تبلیغاتی استان البرز تعداد ١٤٥ صاحب امتیاز مرد و ١٠٦ صاحب امتیاز زن می باشد همچنین از این تعداد ١٤٦ مدیر مسئول مرد و ١٠٥ مدیر مسئول زن می باشد.
گفتنی است: جهت رسیدگی به تقاضای صدور مجوز مراکز تبلیغاتی استان البرز ابتدا کمیته ارزیابی مدیران مسئول با حضور اعضای مربوطه ، منجمله استاد دانشگاه و نماینده انجمن صنفی مربوطه تشکیل و در نهایت با طرح در کمیته تبلیغات استان اقدام می گردد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =