واکنش مشاور نماینده ایلام در مجلس به شایعات اخیر در فضای مجازی

در روزهای اخیر در فضای مجازی استان ایلام نامه ای منتشر شده است.

سیاوش دارابی/خبرگزاری خبرآنلاین:در روزهای اخیر در فضای مجازی ایلام نامه ای با سر برگ دفتر دکتر احمد شوهانی نماینده کنونی ایلام در مجلس شورای اسلامی منتشر شده است که اتهام همکاری با سعید مرتضوی و گرفتن 5 کارهدیه 100میلیون ریالی به واسطه مشاور نماینده، یعنی سعید انوری در آن مطرح شده است.

این نامه که در آستانه انتخابات مجلس منتشر شده است با بازتاب گسترده ای مواجه شده و کسانی که از اصل موضوع خبر ندارند را به واکنش واداشته و موجب تحریک احساسات عمومی شده است، از این رو جهت تایید یا رد صحت نامه با دکتر سعید انوری استاد دانشگاه پیام نور ایلام و مشاور احمد شوهانی تماس گرفتیم تا ما را در جریان چگونگی خروج نامه در فضای مجازی و صحت و سقم آن به گفتگو بپردازیم. این استاد دانشگاه که در میان دانشجویان دانشگاه به عنوان فردی اخلاق مدار شناخته می شود با تعجب از انتشار چنین نامه ای می گوید: این نامه مطلقا صحت ندارد و کاملا معلوم است که جعل شده است. برای مثال نمونه امضای شخص آقای شوهانی در نامه با امضای واقعی ایشان کاملا متفاوت است و مشخص است که جعل کنندگان نامه زحمت دیدن امضای واقعی را به خود نداده اند و سراسیمه به انتشار آن در فضای مجازی با توجه به انتخابات پیش روی مجلس پرداخته اند.

مشاور احمد شوهانی گفت: ما به سرنخ هایی در زمینه انتشار این نامه رسیده ایم ، همچنین پیگیری قضائی خود را نیز شروع کرده ایم. وی با بیان اینکه آبروی من به عنوان یک استاد دانشگاه در مقابل آبروی انقلاب اسلامی ارزشی ندارد،ادامه داد: هدف اولیه این نامه شاید تخریب آقای شوهانی یا بنده باشد، اما در نهایت نوک پیکان همچنین حملاتی متوجه یکی از قوای مهم نظام یعنی قوه مقننه است و این جور نامه های کذبی باعث عدم اعتماد مردم به خدمتگزانشان در شورای اسلامی می شود و همچنین در شرکت مردم در انتخابات نیز تاثیر منفی می گذارد از این رو لازم است که پیگیری جدی در این زمینه به عمل آید.

سعید انوری خاطر نشان کرد: بعد از انتشار نامه شخص دکتر شوهانی در نامه ای از آقای نوربخش ریاست تامین اجتماعی درنامه شماره873/990پیگیر موضوع بودند که معاونت محترم اداری مالی سازمان طی نامه شماره2000/94/3770 پاسخ سوالات و شبهات درنامه اقای دکتر شوهانی را دادند.متن این جوابیه با سربرگ تامین اجتماعی که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزای قرار می گیرد بدین گونه است:

جناب آقای تاج الدین
معاونت محترم حقوقی و امور مجلس
موضوع: در خئاست آقای احمد شوهانی نماینده محترم مردم شریف ایلام
با سلام
احتراما ، عطف به یادداشت جنابعالی در هامش درخواست آقای احمد شوهانی نماینده محترم مردم شریف ایلام به شماره990/873س مورخ 6/11/1394 مبنی بر اعلام نظر در خصوص صخت تصویر نامه شماره 2189/793مورخ 16/9/1391 موضوع پرداخت 5 عدد کارت هدیه صد میلیون ریالی و همچنین سایر مبالغ پرداخت شده به ایشان از محل منابع سازمان، به استحضار می رساند حسب بررسیهای بعمل آمده اصل نامه پیوست با ارجاعات صورت گرفته در این معاونت وجود ندارد و هیچگونه پرداختی در سالهای 1391 لغایت دیماه 1394به نام مشارالیه صورت نپذیرفته است. شایان ذکر است اظهارنظر در خصوص واقعی بودن پاراف های نامه خارج از تشخیص این معاونت می باشد.

انوری در پایان با اعلام اینکه دوره تخریب های اینتچنینی گذشته است رقبا را دعوات به تقوا و رعایت اخلاق سیاسی نمود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =