پیام انقلاب اسلامی را با ابزارهای نوین به نسل چهارم انقلاب انعکاس دهید

استاندار البرز در جلسه ستاد دهه فجر استان توصیه های مهم خود را خطاب به مسئولان اعلام نمود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،"مهندس سیدحمیدطهائی" در« دومین جلسه سی و هفتمین ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان »که در سالن شهدای البرز برگزار شد، با طرح این سوال که پیام ایام دهه فجر برای نسل کنونی خواهد بود؟ ماهیت برگزاری برنامه های این ایام را تبیین کرد و اظهار داشت: انتقال پیام ارزشمند انقلاب اسلامی برای نسل سوم و چهارم، با ابراز و امکانات امروزی اصلی ترین هدف و دستاوردهای ما دربرنامه های دهه فجر باشد.

وی با بیان اینکه هدف آنانی که انقلاب اسلامی را رقم زدند مشخص است، افزود: باید این پیام را به زبان امروز برای نسل کنونی جریان سازی نماییم.

استاندار البرز ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این ایام مهم خواند و با تعمیم این امر به انتخابات پیش رو تصریح کرد: این از موهبت های نظام جمهوری اسلامی است که هر آنکه به سن قانونی رسیده می تواند همانند مسئولانی که برجایگاه های بالایی قرار دارند ازحقوق یکسانی برای رأی دادن برخوردار باشد.

پیام انقلاب اسلامی را به نسل چهارم انتقال دهید

وی با بیان اینکه انتظارمی رود مسئولان رسالت این مهم را در کمیته ها مورد توجه قرار دهند؛ اظهار امیدواری کرد این حرکت ها ادای دینی به آنانی باشند که این میراث ارزشمند را بدست ما سپرده اند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تمامی مشکلاتی که پشت سرگذاشته ایم باید دستاوردی برای انعکاس در این دهه باشد گفت: همواره پایدار و استوار پای ارزش های اسلامی ایستاده ایم هر چند دنیا تحریم ها و محاصره اقتصادی راتحمیل کرد همه را به جان خریدیم و با اسلام معامله کرده ایم؛ اکنون هدف ما این است که پیام انقلاب را به نسل چهارم انتقال دهیم.

مهندس طهائی: بیان شرایط اختناق کشور در دوران طاغوت وترسیم موقعیت کنونی در جمهوری اسلامی از وظایفی است که باید مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به موفقیت های جمهوری اسلامی در برجام،خاطرنشان کرد: به همت دولتمردان در مجامع بین المللی توانستیم حق خود را در مجامع بین المللی به کرسی بنشانیم و این دستاورد کمی نبوده است.

دستاوردهای برجام در دهه فجر جریان سازی شود

استاندار البرز با اشاره به محورهایی از سخنان رئیس جمهوری در دیدار با استانداران در تبیین دستاوردهای برجام یادآور شد: ابطال مصوبات و قطعنامه های سازمان ملل و قانع شدن جامعه جهانی مبنی بر اینکه ما به دنبال بمب اتمی و... نیستم، نخستین دستاورد لغوتحریم ها و از نکات بسیار مهمی بوده است.

وی با بیان اینکه لغو هر یک از مصوبات زمان بَر بود، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده توانست تمامی تحریم ها را یکباره لغو کند و این دستاورد ارزشمندی برای جمهوری اسلامی بشمار میرود.

مهندس طهائی با بیان اینکه موفقیت ما در مذاکرات تمامی گزینه های روی میز طرف مقابل را کنار زد، افزود: با راهنمایی های مقام معظم رهبری ، مقاومت ملت و تدبیر دولت به اهداف مدنظر دست یافتیم.

استاندار البرز داشتن حق تحقیقات انرژی هسته ای و کیک زرد را از دیگر موفقیت های کشورمان دانست و گفت: ما همواره دنبال این بوده ایم که تحقیقات ما بصورت صلح آمیز تداوم داشته باشد و باید اذعان داشت که دستاوردهای این مذاکرات برد - برد بود.

دهه فجر امید امید را به دل جامعه بیاوریم

وی با اشاره به اینکه در سال همدلی و همزبانی قرار دادیم افزود: در این بین نقش مردم و هدایت های رهبری معظم و تلاش های دولت را باید مورد توجه قرار داد، در چنین شرایطی دهه فجر امسال را با امیدآفرینی در جامعه به کام مردم شیرین نماییم.


آذین شهر توسط شهرداران متناسب با جشن ملی

استاندار البرز در ادامه با تأکید بر لزوم زیباسازی شهر متناسب با این دهه گفت: در این جشن ملی شهرداران باید جای جای نقاط استان را به تناسب این ایام آذین بسته و در منطقه مردم را به جشن ملی در شهرها دعوت کنند.

هنر ابزار تبیین برنامه های فرهنگی این دهه

مهندس طهائی استفاده از ابزار قدرتمند هنر را نیز انعکاسبرنامه های این دهه مهم خواند و افزود : دستگاه های فرهنگی

در قالب برگزاری تئاترخیابانی، نمایش ها، اکران فیلم فجر، موسیقی ملی انقلاب، هنرهای تجسمی و... به بهترین نحو به استقبال دهه فجر بروند.

وی ادامه داد: انتظارمی رود روابط عمومی ها در استان و شهرستانها این دهه را به بهترین نحو ممکن پوشش دهند.


نقش رسانه ها در گرامیداشت دهه فجر

استاندار البرز در این بین نقش رسانه ها را نیز مهم خواند و گفت: تریبون صدا و سیما این ایام روشن تر از پیش برنامه های این دهه را اطلاع رسانی نماید و رسانه ها ها نیز همانند سابق شورآفرینی ایام الله دهه فجر را سبب ساز باشند.

اعلام مسیرهای راهپیمایی در استان

بر اساس برنامه ریزی ها مسیرهای راهپیمایی سالجاری در مرکزاستان البرز، از شرق به سمت میدان سپاه - جمهوری

و از غرب میانجاده - میدان سپاه - میدان جمهوری خواهد بود. جایگاه اصلی نیز در ضلع اصلی میدان جمهوری پیش بینیشده است.

در دومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجراستان،علاوه برفرمانداران، ادارات کل و سازمان های اوقاف و امور خیریه، هلال احمر، سپاه امام حسن مجتبی(ع)، تشکل های مردمی کمیته امداد امام(ره)، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان،اداره کل امنیتی و روابط عمومی استانداری، ورزش و جوانان، اصناف، سازمان آرامستانها، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، جهادکشاورزی، بنیادشهید و امور ایثارگران،انجمن اسلامی دانش آموزی استان، راهنمایی و رانندگی برنامه های خود را در این ایام به استاندار البرز گزارش دادند.

گفتنی است،استان البرز با پیش بینی 25 کمیته دست پُر به استقبال دهه فجر انقلاب اسلامی می رود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =