تریبون‌های نماز جمعه جایگاهی برای وحدت و همدلی باشند/ نامزدها 22 بهمن را عرصه رقابت انتخاباتی نکنند

به گزارش ایسنا،فرماندار کرج با بیان اینکه امیدواریم در ایام دهه فجر ائمه جمعه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: امیدواریم از این تریبون‌ها وحدت و همدلی ببینیم.

محمد تقی ایرانی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز گفت: فرمانداری کرج جلسات مربوط به بزرگداشت دهه فجر را از ششم بهمن‌ماه شروع کرده است تا سیاست‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر را اجرایی کند.
ایرانی در ادامه افزود: پروژه‌های عمرانی که قابلیت افتتاح در دهه فجر دارند مشخص شده و در نظر داریم آنها را با حضور استاندار و دیگر مسئولین استانی و کشوری افتتاح کنیم.
فرماندار کرج اضافه کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای نواختن هماهنگ زنگ انقلاب در نخستین روز دهه فجر انجام شده است و مهمتر از همه بر رعایت صرفه‌جویی و صلاح اموال عمومی در اجرای برنامه‌های بزرگداشت انقلاب نیز تاکید شده است.
معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های دهه فجر می‌توان به دیدار با خانواده‌های شهدا، کارکنان دولت، جلسات پرسش و پاسخ و گزارش عملکرد مدیران اجرایی برای رسانه‌ها اشاره کرد.
فرماندار کرج با بیان اینکه امیدواریم در ایام دهه فجر، ائمه جمعه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: امیدواریم از این تریبون‌ها وحدت و همدلی ببینیم.
وی در پایان تاکید کرد: از نامزدهای شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه نیز درخواست کرده‌ایم تا راهپیمایی روز 22 بهمن را عرصه‌ای برای رقابت انتخاباتی قرار ندهند و به عنوان یک شهروند با عنایت به وحدت در این مراسم حاضر شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =