فرماندار کرج:  60 پروژه عمرانی در دهه فجر درکرج بهره برداری می شود

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ،60پروژه در این کلانشهر آماده بهره برداری شده است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج،"محمد تقی ایرانی"، روز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر استان البرز افزود: برای بهره برداری از این پروژه هابالغ بر یک هزار و 390 میلیارد ریال در شهرستان کرج اعتبار صرف شده است .
وی ادامه داد: از مجموع این اعتبارها 280 میلیارد ریال اعتبار استانی، 520میلیارد ریال اعتبار ملی و0 59 میلیارد ریال هم سایر اعتبارات همراه با سرمایه گذاری های بخش خصوصی است .

فرماندار کرج اضافه کرد: از مجموع این 60 پروژه قابل بهره برداری، 6 پروژه متعلق به بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر380میلیارد ریال است.

ایرانی در ادامه با تاکید بر تبیین سیاست های دولت یازدهم و بیان عملکرد ازسوی دستگاه های اجرایی گفت: با توجه به وصیت حضرت امام (ره) همه مردم حق دارند عملکرد دولت را بدانند که دراین زمینه توافق هسته ای و روند این پیروزی را باید مورد توجه قرار داد.

وی اضافه کرد: دولت به عنوان جلودار خدمت رسانی، مورد توجه و قضاوت آحاد مردم است ، بنابراین همه مجریان برنامه های دولت موظف هستند در این ایام مبارک تمام آمار و ارقام و عملکرد ها را درسطوح مختلف مقایسه و تبیین کنند.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: با مقاومت ملت و هدایت رهبری و تلاش دولت، توافق هسته ای پس از 12 سال انجام شد و با برداشتن تحریمهای ظالمانه، اعتبار بین المللی ایران با اقتدار حفظ شد.

ایرانی تاکید کرد: ملت ایران در سال های اخیر ثابت کردند که مانند همیشه که هرگز در برابر زورگویی و رفتار های غیر قانونی و تحریم های ناجوانمردانه سر خم نمی کنند بنابراین با برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های ویژه دهه فجر می توان بخشی از این عظمت را به نمایش گذاشت.

فرماندار کرج همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه جاری گفت: داوطلبان انتخاباتی باید با تکیه بر قانون به رقابت بپردازند و برنامه های ایام الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن را عرصه رقابتی خود قرار ندهند که این مهم نیز باید از سوی هواداران این افراد هرچه بیشتر رعایت شود.

دراین نشست فرمانداران او مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز به بیان برنامه های خود درایام الله دهه فجر پرداختند .

افتتاح 122 کلاس درس در قالب 16 پروژه ، افتتاح 10 پروژه ورزشی ، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، آزادی شماری از زندانیان ، اجرای برنامه های ورزشی بین المللی کاراته و اسکی ، ویزیت رایگان بیماران از جمله برنامه هایی بود که ازسوی دستگاه های اجرایی مختلف دراستان البرز برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اعلام شد .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 505323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =