۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۰

اکبرداری به میزان 6 هزار مترمکعب، آرماتور‌بندی به میزان 85 تن، قالبندی به میزان 1100 مترمربع و 700 مترمکعب بتن‌ریزی مشخصات فنی این پروژه است.

 به گزارش خبر آنلاین ،ظهر دیروز با حضور معاون وزارت جهاد کشاورزی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد پروژه مخزن هزار مترمکعبی ذخیره آب شهر چیتاب افتتاح شد.

علی لدنی‌نژاد در این افتتاحیه اظهار کرد: هفت پروژه آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با 340 میلیارد ریال اعتبار آماده بهره‌برداری است که امروز با حضور مسئولان پروژه مخزن 1000 متر مکعبی ذخیره آب شهدای چیتاب افتتاح شد.

وی گفت: پروژه مخزن هزار مترمکعبی ذخیره آب شهر چیتاب با هدف ذخیره‌سازی آب مورد نیاز شهروندان شهر چیتاب افتتاح شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد حجم این مخزن را 1000 مترمکعب عنوان کرد و گفت: این پروژه از سال 93 آغاز و مدت اجرای این پروژه حدود شش ماه بود.

وی افزود: خاکبرداری به میزان 6 هزار مترمکعب، آرماتور‌بندی به میزان 85 تن، قالبندی به میزان 1100 مترمربع و 700 مترمکعب بتن‌ریزی مشخصات فنی این پروژه است.

لدنی‌نژاد اعتبار هزینه شده این پروژه را 6 میلیارد ریال و از محل بودجه عمرانی و استانی عنوان کرد و افزود: با افتتاح این طرح تعداد 700 خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول به تعداد پروژه‌‌های آبرسانی در استان اشاره کرد و افزود تعداد 50 پروژه آبرسانی با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد، حفر چهار حلقه چاه و طرح آبرسانی در شهرستان‌های استان و همچنین تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای یاسوج، دهدشت، چرام و سی‌سخت  تعمیر شبکه آبرسانی را از پروژه‌های در دست اجرای آب و فاضلاب شهری استان عنوان کرد.

 

کد خبر 507072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =