چمن گلی : ادغام سازمان ملی جوانان در وزارت ورزش غیر کارشناسانه بود

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در بازدید از اولین نمایشگاه دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان و سازمان های مردم نهاد گفت : ادغام سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی بمنظور ایجاد وزارت ورزش و جوان کاری غیرکارشناسانه بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،عبدالله چمن گلی در مورد عملکرد یکساله خود در حوزه جوانان گفت : بعد از انتخاب بعنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان و بعد از بررسی به این نتیجه رسیدم که وضعیت سمن ها و جوانان با توجه به ادغام سازمان جوانان و تشکیل وزارت ورزش و جوانان در استان مورد قبول نیست.

وی افزود : ادغام سازمان جوانان کاری غیر کارشناسی بوده و اساتید فن و بزرگان باید برای بهبود وضعیت جوانان تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد : اهداف حوزه های جوانان متفاوت از حوزه های ورزش است و با برنامه ریزی در سازمان و تلاش های صورت گرفته در تلاشیم بحث جوانان و سمن ها را بهبود ببخشیم.

چمن گلی گفت : در حال حاضر حدود 2 سمن در حوزه جوان وجود دارد که امیدواریم تا پایان اسفند این تعداد را به بیش از 35 سمن برسانیم و در سال های بعد نیز این تعداد افزایش پیدا کند.

وی افزود : بمناسبت 37امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر بنا داریم 37 طرح جوان را عملیاتی کنیم که موجب رضایت این قشر را داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد : اداره ورزش و جوانان استان بنا دارد از سمن هایی که با برنامه ریزی مدون جوان ها ایجاد میشود حمایت کند که در آینده بتوانند باعث بهبود روند مدیریتی و اشتغال آنها بشود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =