هلال احمر زنجان به 276 مسافر در راه مانده امدادرسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان به 276 مسافر در راه مانده در مسیرهای ارتباطی زنجان، امداد رسانی کردند که شبانه با کمک عوامل هلال احمر و بستن زنجیرچرخ به خودروها به مسیر خود ادامه دادند

به گزارش خبر آنلاین علی طاهری اظهار کرد : این تعداد افراد با 75 دستگاه خودرو در مسیرهای ارتباطی زرین رود شهرستان خدابنده، 15 خودرو در ماهنشان، یک خودرو در طارم، دو خودرو در ابهر و یک خودرو نیز در شهرستان زنجان، در میان برف و کولاک گیر افتاده بودند.
طاهری افزود: نیروهای هلال احمر زنجان، همچنین به شش مسافر گرفتار در میان برف و کولاک، یاری رسانی کردند که از این تعداد دو نفر در پایگاه جاده ای سرخه دیزج شهرستان طارم و چهار نفر نیز در پایگاه جاده ای ابهر اسکان شبانه یافتند.
وی تصریح کرد: یکی از چهار مسافر اسکان یافته در پایگاه امداد و نجات جاده ای به خاطر احساس ناراحتی از ناحیه قلب از سوی عوامل هلال احمر زنجان به بیمارستان امدادی ابهر انتقال یافت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از شب گذشته تاکنون، نیروهای امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر این استان در شش مسیر ارتباطی این استان درحال گشت زنی هستند تا در صورت مشاهده در راه ماندگان به کمک و یاری آنان بشتابند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =