مدیر منطقه 7 شهرداری کرج از انجام اقدامات گسترده عمرانی در سطح این منطقه به منظور بازگشایی شریانهای هدایت ترافیکی خبر داد و گفت: این مهم با محوریت کاهش حجم ترافیک با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علیرضا کیان از ترافیک به عنوان یکی از معضلات بزرگ شهری یاد کرد و اظهار داشت: با توجه به واقع شدن این منطقه در بافت قدیمی شهر، توسعه شریان‌های شهری در این منطقه از جمله اقداماتی است که با جدیت پیگیری می شود تا مشکلات ترافیکی و عبور و مرور به حداقل برسد.
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج بیان کرد: ترمیم شریانهای اصلی و فرعی مانند بازگشایی خیابان گلستان یکم، فاز 3، بلوک 2 از جمله اقداماتی است که در این زمینه به انجام رسید که طی این عملیات 2دو هزار متر جدولگذاری، هفت هزار مترمکعب نخاله برداری و 20 هزار مترمکعب عملیات خاکی شامل خاکبرداری، تسطیع، رگلاژ و مخلوط ریزی اجرایی شد.
این مسئول در ادامه گفت: اجرای عملیات پیاده روسازی و تایل گذاری به مقدار تقریبی دو هزار و 400 متر مربع در شمال و جنوب بازگشایی معابر مذکور نیز از جمله اقداماتی می باشد که محقق شده است.
وی افزود: عملیات روکش آسفالت باند شمال و جنوب خیابان میرزایی پرور مقابل شهرداری منطقه 7 کرج به مساحت بیش از هفت هزار و 500 متر مربع با استفاده از هزار و 400 تن آسفالت هم اجرایی شده است.
کیان در پایان پیگیری و رسیدگی به طرح ها و امور جاری شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: برنامه های طراحی شده در شهرداری با هدف جلب رضایتمندی شهروندان اجرایی می شود و آبادانی و عمران شهر در گرو توسعه منطقه است که با تکیه بر شناسایی پتانسیل ها و ظرفیتهای بالقوه منطقه امکان پذیر می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =