با افتتاح نمایشگاه کرج سربلند؛  تصویر، واسطه آشنایی شهروندان با شهر کرج و شهرداری شد

همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه "کرج سربلند" با حضور شهردار، معاونین، مدیران مناطق و مدیران عامل سازمان های شهرداری کرج و نیز اصحاب رسانه افتتاح شد تا عملکرد این دستگاه خدمات رسان، به واسطه تصویر به شهروندان عرضه شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ظهر امروز یکشنبه؛ شهردار ایران کوچک در لابی ساختمان مرکزی این دستگاه حضور یافت تا ضمن افتتاح نمایشگاه، از دستاوردها و ابتکارات اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج بازدید نماید.

رونمایی از نماهنگ کرج به آهنگسازی و تنظیم دکتر محمدرضا چراغعلی و خوانندگی قاسم افشار و نیز رونمایی از 10 هزار عدد مالتی مدیا و هزار عدد فلش مموری با آرم شهرداری این کلانشهر از بخش های جنبی افتتاح این نمایشگاه بود.

در کنار این اقدامات، آغاز به کار سیمای اینترنتی شهرداری کرج یکی از فعالیت های برجسته ای بود که مورد توجه حاضران بویژه شهردار قرار گرفت.

علی ترکاشوند در این خصوص گفت: پیش از این اداره کل ارتباطات و امور بین الملل با بهره گیری از صدای اینترنتی و نیز برقراری ارتباط مستمر مسئولان با رادیو البرز، امکان انعکاس فعالیت های این دستگاه را با شهروندان فراهم کرده بود که این اقدام با افزوده شده سیمای اینترنتی تقویت و تکمیل شد.

وی، اظهار داشت: سیمای اینترنتی با در اختیار قرار دادن فایل صوتی و تصویری مصاحبه ها و گفتگوهای مسئولان در خصوص اقدامات انجام گرفته، فرصت مناسبی را برای انعکاس عملکرد این دستگاه در اختیار قرار می دهد.

شهردار خاطرنشان کرد: این مرجع صوتی و تصویری که در قالب یک سایت اینترنتی به مردم خدمات رسانی خواهد کرد، دسترسی شهروندان به امکانات و خدمات شهرداری را توسعه داده و فرصت خدمت رسانی بیشتری را برای مسئولان فراهم می کند.

به گفته این مسئول، از این بستر، امکان تهیه و ارسال تصاویر و گزارش های تهیه شده توسط شهروندان برای مدیریت شهری فراهم است و مدیران می توانند از طریق دسترسی هایی که به سایت خواهند داشت، خدمات رسانی به مردم را گسترش دهند.

کلیددار شهر کرج، در خصوص برگزاری نمایشگاه کرج سربلند نیز عنوان کرد: شهر کرج و استان البرز مملو از امکانات و جاذبه های گردشگری و طبیعی در کنار آثار عمرانی شاخص و قوی است که این دارایی ها، امروز به واسطه تصویر، در معرض دید شهروندان و مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

وی با تقدیر از فعالیت های شاخص اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج، اجرای اقدامات فوق را در راستای خدمت دهی بیشتر و شایسته تر به شهروندان عنوان کرد و آغاز به کار نمایشگاه را فرصتی برای افزایش آگاهی ها و شناخت مردم نسبت به جاذبه های شهرشان و نیز آشنایی با عملکرد شهرداری کرج دانست.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت پنج روز از ساعت 7 تا 17 برای بازدید علاقمندان در ورودی ساختمان مرکزی شهرداری کرج دایر می باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =