با حضور جمعی از مسئولان، آکادمی ورزشی دارابی در کرج افتتاح شد

آکادمی ورزشی دارابی با حضور جمعی از اهالی ورزش و مسئولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

سعید گوهری / خبرآنلاین البرز، طی مراسمی آکادمی ورزشی دارابی در بلوار موذن کرج با حضور جمعی از مسئولان، ورزشکاران و هنرمندان این کلان‌شهر برگزار شد.
در این مراسم جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، غفور قاسم پور، حمیدرضا ابوالحسنی، علی حاج کاظم از اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین چهره‌های ورزشی همچون علی داداشی، علی اسماعیلی و کریم تالشی از قهرمان‌های اسبق مردان آهنین کشور، ابراهیم جوادی پیشکسوت عنوان دار کشتی، داود محبوب فوتبالیست سابق تیم‌های پرسپولیس و سایپای کرج و جمعی از علاقه‌مندان به ورزش البرز حضور داشتند.
جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر از سرمایه‌گذاری مسلم دارابی برای راه‌اندازی این مجموعه ورزشی اظهار داشت: حضور بخش خصوصی در ورزش کرج می‌تواند مشکلات و کمبودهای این بخش را رفع کند.
وی با بیان اینکه استان البرز استعدادهای فراوانی در بخش ورزش دارد، گفت: باید زمینه رشد و شکوفایی این استعدادها را فراهم کرد که حضور قهرمان‌ها البرزی و بخش خصوصی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.
کولیوند در ادامه خواستار مشارکت مدیریت شهری در ورزش شد و گفت: امیدواریم با کمک شورای شهر و دیگر مسئولان شهری و استانی بتوانیم نگاهی ویژه به ورزش البرز داشته باشیم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خواستار اختصاص بودجه بیشتری به از سوی شورای اسلامی شهر کرج به امر ورزش شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =