سازمان زیباسازی وابسته به شهرداری تهران هنوز حکم پرداخت دیه یکی از فوت شدگان طوفان 12 خرداد 92 را پرداخت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طوفان روز 12 خرداد 92 باعث کشته شدن تعدادی از شهروندان تهرانی شد. پرونده یکی از فوت شدگان این حادثه که دراثر سقوط شی فلزی از سازه های میدان امام حسین(ع) کشته شده بود، با اعلام شکایت از مسببان آن یعنی سازمان زیباسازی شهر تهران وابسته به شهرداری به عنوان متهم ردیف یک و پیمانکاران این میدان تشکیل و منجر به صدور حکم قطعی شد.

یکی از بازماندگان متوفی، در تماس با سرویس مشکلات مردم ضمن ارائه حکم قطعی پرداخت دیه، اظهار کرد شهرداری تهران هنوز سهم خود از محکومیت دیه متوفی را پرداخت نکرده.
به گفته این فرد، سازمان زیباسازی وابسته به شهرداری تهران اعلام کرد تحت پوشش بیمه است ولی شرکت بیمه نیز می گوید به دلیل بدهی های فراوان این سازمان، پوشش بیمه ای شامل این بخش از شهرداری تهران نمی شود.
سرویس مشکلات مردم، این مورد را به شهرداری تهران جهت دریافت پاسخ منعکس کرده است ولی تاکنون هیچ پاسخی در این باره دریافت نشده. سرویس مشکلات مردم طبق روال کاری معمول خود، آمادگی خود را جهت درج جوابیه از سوی شهرداری تهران و سازمانهای وابسته به آن اعلام می کند.
همچنین یادآور می شود به دلیل قطعی شدن حکم، امکان انتشار همگی آن وجود دارد ولی چون اولیای دم نسبت به متهمان ردیف دوم و سوم، اعلام رضایت کرده اند، اسامی آنها در حکم منتشر شده، پاک شده است.

 

 

 

 

45231

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =