سومین جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با حضور دبیر ستاد صیانت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر اعضاء ستاد در دفتر ستاد صیانت برگزار گردید.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در این نشست ، علی اکبر پورجباری ، دبیر ستاد صیانت استان ، ضمن تقدیر و تشکر از کلیه اعضاء، حجاب و عفاف و حقوق شهروندی را از دغدغه های اصلی اداره کل دانست و تصریح کرد: ضرورت برپایی یک ستاد با هدف حفظ شعائر حجاب و عفاف و رعایت حقوق شهروندان در اداره کل ارشاد و همه ادارات تابعه مبنای کار بوده و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی به عنوان محور مرکزی این فعالیت می باشد و در این راستا برنامه های خوبی در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حقوق شهروندی در سطح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شده است.
دبیر ستاد صیانت در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص فعالیتهای انجام شده پرداخت و افزود:دربخش حقوق شهروندی با اهتمام جناب آقای مهندس حسینی کاشانی ، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دستورات لازم صادر و منجر به الکترونیکی شدن امور که شامل ثبت نام ، صدور مجوزهای موسسات، کانونها ، نشریات ، چاپخانه در کمترین زمان گردید و این خود در راستای جلب رضایت شهروندان استان می باشد.
پورجباری افزود: همچنین اختصاص «رمپ درب ورودی» برای جانبازان و معلولین، نصب دستگاه خودپرداز،خدمات فرهنگی و هنری شامل توزیع بلیط برنامه های خاص ویژه ایام ا... دهه مبارک فجر و مناسبت های مختلف، اکران فیلم محمد رسول الله برای همکاران و مراکز تحت پوشش، کانون های فرهنگی، هنری مساجد و اختصاص سهمیه کتاب به همکاران به طور ماهانه نیز از دیگر برنامه های ستاد در جهت حقوق شهروندی است.
دبیر ستاد صیانت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به برنامه های ١٠ گانه عفاف و حجاب انتخاب ٩ نفر از بانوان محجبه اداره کل ، و ساخت فیلم کوتاه با موضوع حجاب و عفاف را عنوان نمود.
در پایان اعضاء ستاد نیز نقطه نظرات خود را بیان نموده و به ارائه راهکارهای عملی و تاثیرگذار در جهت حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح اداره کل پرداختند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =