بانوان هنرمند صنایع دستی استان گیلان که علاقمند به حضور در پنجشنبه بازار خمام می باشند برای ثبت نام به شهرداری خمام مراجعه نمایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ حسین میرزایی مسئول امور شهرستانهای این اداره کل اظهار داشت: زنان گیلان در ادوار مختلف جایگاه ویژه ای داشتند تا آنجاییکه اساس زندگی و معیشت خانوار بر پایه آنان استوار بود.

وی بر تداوم نقش زنان در زندگی خانوار گیلان اشاره نمود و گفت: افتتاح بازارچه محلی بانوان در بخش خمام شهرستان رشت گامی مهم در ساماندهی عرضه محصولات صنایع دستی و نمایش توانمندی های زنان در عرصه هنری می باشد.
وی با بیان اینکه بازارچه مذکور به همت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت، امور بانوان فرمانداری رشت، بخشداری، شهرداری و شورای شهر خمام شکل گرفت، اذعان داشت: پنجشنبه بازار خمام جلوه ای از همت زنان گیلانی در امور اقتصادی و نیز هنرهای سنتی و صنایع دستی گیلانیان است.
این مسئول در پایان از علاقمند به حضور در پنجشنبه بازار خمام خواست تا برای ثبت نام و جانمایی به شهرداری خمام مراجعه نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =